نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 19:10

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان‌های دماوند

وزیر بهداشت و درمان در جریان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت از بیمارستان‌های شهرستان دماوند بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و درمان ظهر امروز در جریان سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از بیمارستان حضرت فاطمه (س) و سوم شعبان دماوند بازدید کرد.

عین‌اللهی ضمن ابراز رضایت‌مندی از روند درمان و ساخت و سازهای صورت گرفته در بیمارستان حضرت فاطمه(س) دماوند به تأمین بودجه و تجهیزات لازم جهت تسریع افتتاحیه بخش‌های جدید و افزایش کیفیت خدمت رسانی به بیماران تأکید کرد.

به گفته وزیر بهداشت و درمان کشور در آینده نزدیک می‌توان با راه‌اندازی بخش جراحی IPD (به معنای بخش بیماران بین‌المللی) در بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند خدمات ویژه‌ای را به مردم و همشهریان ارائه داد.

وزیر بهداشت و درمان در ادامه افزود: با توجه به پتانسیل بخش‌های آماده افتتاح اتاق عمل و بستری بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند، می‌توان در آینده نزدیک اعمال جراحی مانند عمل چشم را به صورت اختصاصی به این مرکز منتقل کرد.

بر اساس این بازدید، اختصاص 14 میلیارد تومان بودجه در جهت تکمیل واحد CSR بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند و تکمیل سایر پروژه های عمرانی این مرکز توسط وزیر بهداشت و درمان تصویب شد.

وزیر بهداشت و درمان در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان سوم شعبان دماوند همچون واحد اورژانس، واحد تصویر برداری، اتاق عمل، بخش بستری و بخش زنان به اهمیت ویژه این مرکز درمانی به عنوان بیمارستان مرکزی شهر دماوند اشاره نمود.

وی بیان کرد: امیدواریم تا با اجرای طرح بیمارستان‌های زنجیره ای در شهرستان دماوند، با همپوشانی خدمات دو بیمارستان حضرت فاطمه (س) و بیمارستان سوم شعبان و تکمیل خدمات درمانی رضایت بخش، اعم از خدمات تصویربرداری و انجام انواع جراحی‌ها، از اعزام بیماران بومی به خارج از شهر دماوند جلوگیری کنیم.
 

 

لازم به ذکر است در این بازدید، وزیر بهداشت ضمن گفت‌وگو با برخی از بیماران و کادر درمانی، مشکلات موجود در این بیمارستان را مورد تحلیل، بررسی و پیگیری قرار داد.

لازم به ذکر است در این بازدید، رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بندادکرمانی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند به همراه ثمانه میرزاحسینی رئیس بیمارستان‌های زنجیره‌ای شهرستان دماوند و مهدی قلی بیگی مدیر بیمارستان حضرت فاطمه(س) دماوند و جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌های حضرت فاطمه(س) و سوم شعبان حضور داشتند.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1642248

مهمترین اخبار ایران و جهان: