نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 14:01

کشف 86 کیلو تریاک از یک منزل روستایی در میناب

با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان میناب،سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و 86 کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب امروز در تشریح این خبر، گفت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان  یک باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی افزود: مأموران با تلاش همه جانبه ضمن شناسایی محل دپو مواد مخدر در یک منزل در روستای چاه غربال این شهرستان، با هماهنگی قضائی و با تشکیل تیمی به  محل اعزام و در بازرسی از منزل مورد نظر 77کیلو و 600 گرم تریاک کشف و در این رابطه دو متهم  را دستگیر کردند. 

سرهنگ  قاسمی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه درپهن نیز طی عملیاتی دیگر در روز گذشته  در اجرای ایست بازرسی مقطعی و کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 مشکوک  شده و خودرو  را متوقف و در بازرسی از داخل  یک چمدان متعلق به راننده،  8 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و ضبط کردند. 

این مسئول انتظامی اظهار داشت: طی دو عملیات جداگانه در روز گذشته در شهرستان  میناب ضمن شناسایی و دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ  86 کیلو 100 گرم تریاک کشف و یکدستگاه خودرو  متعلق به سوداگران توقیف و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1661492

مهمترین اخبار ایران و جهان: