نیوز سیتی!
03 بهمن 1402 - 12:44

تداوم برف و باران با استقرار هوای سرد در مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز و فردا بارش برف و باران همراه با کاهش محسوس دما در آسمان مازندران ادامه خواهد داشت.

احمد اسدی درباره پیش‌بینی وضعیت جوی آسمان استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: از روز گذشته با نفوذ سامانه سرد بارشی شاهد بارندگی و کاهش دما در آسمان مازندران بودیم که بیشترین بارش در غرب استان اتفاق افتاد‌.

وی افزود: بیشترین بارش از خشکه‌داران تنکابن و نوشهر ۷۱، گالش‌محله رامسر ۶۱،  رامسر ۵۶، سلیمان ۵۲ و تنکابن ۵۰ میلی‌متر گزارش شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: بیشترین برف هم از دناعلیای چالوس ۱۲، دبیر چالوس ۵، تمل رامسر ۴ و بطاهرکلای بلده، سیاه‌بیشه و رینه ۳ سانتی‌متر به ثبت رسید.

اسدی با اشاره به اینکه امروز بارش برف و باران همراه با کاهش محسوس دما در آسمان مازندران ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: باتوجه به بارندگی‌ها در مناطق ساحلی احتمال آب گرفتگی و در ارتفاعات هم اختلال در تردد و احتمال انسداد محورها وجود دارد.

وی با اعلام اینکه این سامانه بارشی صبح پنجشنبه از آسمان مازندران خارج می‌شود، تصریح کرد:  روزهای پایانی هفته جو پایداری حاکم خواهد شد.

اسدی گفت: دریای مازندران طی روزهای پیش‌رو به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1646904

مهمترین اخبار ایران و جهان: