نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 18:44

اشتباهات فاحش ارتش رژیم صهیونیستی در جریان عملیات سرباز مصری

با افشای بخشی از نتایج تحقیقات نظامی رژیم صهیونیستی در خصوص عملیات جسورانه سرباز مصری، روشن شد که صهیونیست‌ها به اشتباهات فاحش خود طی این عملیات اذعان کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به تقل از روسیا الیوم، اگرچه قرار است امروز گزارش نتایج تحقیقات نظامی رژیم صهیونیستی در خصوص عملیات شجاعانه محمد صلاح، سرباز مصری در مرز مصر و اراضی اشغالی منتشر شود، اما روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارونوت بخشی از این گزارش را فاش کرد.

بر اساس بخش‌های فاش‌شده از این گزارش، صهیونیست‌ها اعتراف کرده‌اند که طی عملیات سرباز مصری و پیش از آن، اشتباهات فاحشی رخ داده که در نتیجه آن، محمد صلاح موفق شده ۳ نظامی صهیونیست را به هلاکت برساند و یک صهیونیست دیگر را زخمی کند.

صهیونیست‌ها، بزرگ‌ترین اشتباه صورت‌گرفته را مدت‌زمان طولانی ۱۲ ساعته پست‌های گشتی‌های رژیم صهیونیستی در مرز میان مصر و اراضی اشغالی دانسته‌اند.

همچنین صهیونیست‌ها اعتراف کرده‌اند که طی این عملیات، نظامیان صهیونیست با شنیدن صدای تیراندازی در منطقه، در اعلام فوری این رخداد کوتاهی کرده‌اند.

از دیگر اشتباهات فاحشی که صهیونیست‌ها مرتکب شده‌اند و در گزارش این تحقیقات به آن اشاره شده است، تأخیر در ارسال کمک هوایی بوده است.

در این تحقیقات ادله اشتباهات افسران صهیونیست طی عملیات شجاعانه سرباز مصری جمع‌آوری شده و فرمانده کل ارتش رژیم صهیونیستی باید در خصوص این اشتباهات و مجازات افسران خاطی تصمیم‌گیری کند.

افشای این اطلاعات در حالی صورت می‌پذیرد که قرار است امروز، گزارش نتایج تحقیقات در خصوص عملیات جسورانه سرباز مصری به خانواده نظامیان به هلاکت‌رسیده صهیونیست ارایه شود و به شکل عمومی نیز منتشر گردد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1283334

مهمترین اخبار ایران و جهان: