نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 13:43

غیبت برخی بازیکنان اصلی فوتسال روسیه مقابل ایران

بسو زوئیدزه سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه گفت: در 2 بازی دو ستانه روسیه و ایران چند بازیکن اصلی و کلیدی خود را به دلایلی به همراه نداریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم های  فوتسال ملی ایران و روسیه قرار است در دو بازی دوستانه  طی روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه  در سالن بین المللی شهرستان لار به مصاف هم بروند و بر اساس هماهنگی انجام شده تیم ملی روسیه از طریق مرز هوایی امارات ۲۵ آذر و تیم ملی ایران ۲۶ آذر وارد لار خواهند شد.

طبق هماهنگی ستاد اجرایی این بازی، فروش اینترنتی بلیت برای تماشاگران از امروز ۲۱ آذر آغاز شده و هزینه بلیت این مسابقات ۱۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

بسو زوئیدزه سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه درباره شرایط تیمش و بازیکنان ملی پوشان در مصاحبه ای اعلام داشت: بازیکنانی که در بهترین شرایط بدنی بودند دعوت کردیم. متاسفانه دیمیتری پرودنیکوف که با مصدومیت جزئی روبرو بود و سرگئی آبراموف، به سینارا به دلیل مشکل شخصی و همچنین اضایانار اسدوف نیز یکی از بازیکنان اصلی تیم ما هستند در این بازی غایب هستند البته ما به چپ پاهای دیگری مثل پاول کارپوف، والری دمین و روسلان کودزیف فرصت دادیم که در این دو بازی حضور داشته باشند البته آلبرت زیدر به دلیل عدم آمادگی به  تیم ملی دعوت نکردیم.

تیم ملی فوتسال کشورمان از امروز تا 25 آذر اردویی خود را کمپ تیمهای ملی آغاز کرده است در بازی با روسیه حسین طیبی و مسلم اولاد قباد را  به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و به جای این دو بازیکن کاپیتان اصغر حسن زاده که از تجربه بالایی هم برخوردار است و یکی از بازیکنان تاثیرگزار تیم ملی در ادوار گذشته بوده به تیم اضافه شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1602478

مهمترین اخبار ایران و جهان: