نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 13:45

ماموریت به فرمانداران برای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ضمن تأکید بر تقویت فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی گفت: فرمانداران استان را بسیج کرده‌ایم تا تمام قد از فعالیت‌های فرهنگی شهرستان‌ها حمایت و امور را تسهیل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جمع نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان فلاورجان، گفت: مساجد حلقه میانی مردم و مسئولان هستند، از این رو بایستی مساجد را تقویت کنیم و مدیریت استان درصدد تقویت این بنیاد، هیئات مذهبی، مراکز فرهنگی و سازمان‌های مردم نهاد است.

وی گفت: فرمانداران استان را بسیج کرده‌ایم تا تمام قد از فعالیت‌های فرهنگی شهرستان‌ها حمایت و امور را تسهیل کنند.

جان‌نثاری ضمن تأکید بر تقویت فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی، خاطرنشان کرد: در برابر هرگونه فعالیتی که منجر به تقویت فرهنگ غربی شود ایستادگی خواهیم کرد؛ زیرا بهترین، ناب‌ترین و اصیل‌ترین فرهنگ در آموزه‌های ایرانی اسلامی است.


وی متذکر شد: مشاور امور گروه‌های جهادی در فرمانداری‌های استان کمتر از دو ماه آینده ایجاد خواهند شد و با شکل‌گیری این مشاورین، امور گروه‌های جهادی در برگزاری اردوی جهادی تسهیل و شفاف خواهد شد.

جان‌نثاری در خصوص کنگره ملی شهدای فلاورجان، بیان کرد: تلاش شود تا کنگره شهدا «مردمی» برگزار شود، بدین معنا که در مراحل مختلف اجرا به بهترین نحو آحاد مردم دخیل شوند.

وی ادامه داد: همچنین خلق آثار فاخر و ماندگار دومین رویکرد مهم کنگره شهدا قرار بگیرد تا امور کنگره توسط مردم و ماندگار خلق و برای آیندگان به یادگار بماند.

پایان یپام/۶۳۱۳۹/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582134

مهمترین اخبار ایران و جهان: