نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 10:44

یک پزشک جراح: شاهد بی سابقه ترین جنایات علیه بشریت در غزه هستیم

یک پزشک جراح در هرمزگان گفت: عمق شقاوت و بی شرمی در جنایت علیه بشریت توسط صهیونیست ها در غزه، دل هر انسانی را جریحه دار می کند.

دکتر حامد فلاح پزشک جراح صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: جنایات صهیونیست ها علیه مردم بی دفاع فلسطین و کشتن زنان و کودکان بی گناه آنهم به صورت دسته جمعی جنایت علیه بشریت است و دل هر انسانی را جریحه دار می کند.

وی بیان کرد: حملات خونبار و بی‌شرمانه رژیم غاصب، کودک‌کش، کریه‌المنظر و متوحش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه و قتل عام بیش از هزار نفر از زنان و کودکان بی‌گناه، نشانه اوج وحشی گری این رژیم جعلی است و نهادهای حقوق بشری دنیا وظیفه دارند جلوی این درنده خویی را بگیرند.

دکتر فلاح با اشاره به این که قلب‌های زخمی همه‌ ما را بار دیگر عمیقا جریحه‌دار شد و سینه ملت های مسلمان از این جنایات بی سابقه، مالامالِ درد است، تأکید کرد: سکوت و انفعال در برابر این جنایات آنهم از سوی کشورهای مدعی حقوق بشر به اندازه خودِ جنایات صورت گرفته، ننگ آور است و بی عمل و همدستی با این رژیم پیشانی این نهادها خواهد ماند.

این پزشک جراح گفت: ملت های مسلمان باید با همبستگی خود، مانع از تداوم کشتار مردم مظلوم غزه شوند چرا که اهمال در مبارزه با این رژیم جنایتکار، دامن گیر کل جهان اسلام و منطقه می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1547278

مهمترین اخبار ایران و جهان: