نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 11:32

طرح «یاریگران زندگی روستا» در ایلام اجرا می‌شود

فرماندار ایلام گفت: طرح «یاریگران زندگی روستا» با هدف آگاه سازی روستائیان درباره خطر روبه رشد اعتیاد، حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست در ایلام اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالصاحب نادری فرماندار ایلام، صبح  پنجشنبه ۲۸ دی‌ماه در نشست هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان ایلام گفت: برای جلوگیری از بحران هویت فرهنگی، در چارچوب سیاست‌های اعلامی مبارزه با موادمخدر توسط مقام معظم رهبری، نگاه علمی به این معضل اجتماعی با رویکرد فرهنگی یک ضرورت انکارپذیر است.

وی افزود: رفتارهای ناشی از اعتیاد به مواد مخدر، امری اجتناب‌ناپذیر بوده و میزان اعمال بزهکارانه معتادان نیز بسیار زیاد است.

فرماندار ایلام ادامه داد: توجه و آگاه‌سازی جامعه نسبت به خطرات اعتیاد به موادمخدر و پیشگیری از این معضل از طریق آموزش و آگاه‌سازی لازم است.

نادری خاطرنشان کرد: آسیب‌های اجتماعی محصول دگرگونی فرهنگی است و یکی از ابزارهای تهاجم فرهنگی دشمنان برای سرگرم کردن جوانان به موادمخدر است.

وی در ادامه از تشکیل مجمع یاریگران زندگی روستا خبر داد و گفت: این طرح بسیار خوب و دارای ساختار منطقی و موثری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در پایان این نشست به صورت نمادین ابلاغیه رئیس کانون یاریگران زندگی روستا به دهیار روستای چالسرا اهدا شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641734

مهمترین اخبار ایران و جهان: