نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 19:57

کشف 2 کیلو هروئین و شیشه از معده 3 قاچاقچی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری باند 3 نفره‌ای که اقدام به قاچاق مواد مخدر به شیوه بلع و انباری در معده خود می کردند، خبر داد.

احمد نیکبخت، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: واحد گشت تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی استان به ۳ نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس مشکوک و پس از بررسی‌های تخصصی متوجه شدند که این افراد اقدام به بلغ و انباری مواد در معده خود کردند.

وی افزود: در ادامه با انجام مراقبت‌ها و اعمال پزشکی نهایتاً ۲۳۰ بسته هروئین و شیشه به وزن ۲ کیلو گرم از معده متهمان استخراج شد.

نیکبخت با بیان اینکه متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: قاچاقچیان مواد مخدر از شیوه‌ها و شگردهای مختلفی برای انتقال مواد و توزیع آن در جامعه استفاده می‌کنند که یکی از این شیوه بلع و انباری بسته‌های مواد در معده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ هشدار داد و گفت: هرچند با رصد هوشمندانه ماموران پلیس این افرادی که از این شیوه برای قاچاق مواد استفاده می‌کنند شناسایی و دستگیر می‌شوند اما عده زیادی هم هستند که بر اثر باز شدن بسته‌ها در معده خود جانشان را از دست می‌دهند و در واقع جانشان را در راه  این تجارت کثیف از بین می‌برند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623434

مهمترین اخبار ایران و جهان: