نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 00:30

زیرساخت‌های گردشگری دشتستان تقویت شود/ لزوم بازسازی اماکن تاریخی

بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان گفت: بازسازی اماکن تاریخی در دشتستان یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری مسائل شهرستان در سطح ملی اظهار داشت: به همراه فرماندار شهرستان دشتستان و تعدادی از سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی به وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و دیدار وزیر این دستگاه رفتیم.

وی اضافه کرد: بازسازی کاروانسرای مشیر الملک برازجان و سایر آثار باستانی، راه‌اندازی بازارچه، توسعه زیرساخت‌های گردشگری و حمایت از صنایع دستی دشتستان از جمله محورهای جلسه با آقای ضرغامی بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به وزیر میراث فرهنگی گفتم که برخی قول‌های ایشان در سفر اسفندماه گذشته اجرا نشده است و ایشان در جلسه با برخی مدیران تماس گرفت و دستوراتی داد.

وی در ادامه با اشاره به رایزنی با وزیر اقتصاد پیرامون تسریع در پرداخت تسهیلات خرید خرما افزود: با وزیر اقتصاد در مورد تخصیص وام به فعالان حوزه خرما تماس گرفتم و تاکید کردم که در پرداخت وام‌ها تسریع شود.

توسعه زیرساخت‌های دشتستان

رضایی گفت: همچنین به همراه فرماندار، رئیس دانشگاه خلیج فارس و دو تن از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان به وزارت نفت و ملاقات وزیر نفت رفتیم.

وی افزود: ایفای مسئولیت اجتماعی نفت در جهت توسعه زیرساخت‌های دشتستان از جمله در حوزه راه، آب، آموزش و ورزش، حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و کمک به توسعه و تکمیل امکانات دانشگاه خلیج فارس از جمله محورهای این جلسه بود.

نماینده دشتستان در مجلس اظهار داشت: نکاتی در رابطه با شکایات مردم از نفت در زمینه اشتغال و مسئولیت اجتماعی به ایشان منتقل کردم. وزیر دستوراتی برای اجرای برخی پروژه‌ها در دشتستان صادر کرد و قرار شد که در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور گنجانده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1399534

مهمترین اخبار ایران و جهان: