نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 21:59

شکست استقلال برابر سپاهان درنیمه اول/ پنالتی جنجالی برای زردپوشان

تدبیری که جواد نکونام برای دیدار برابر سپاهان در نظر گرفته بود تا دقایق وقت اضافه نیمه اول دروازه آبی پوشان را بسته نگه داشت اما در آخرین لحظات یک پنالتی شرایط بازی را تغییر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت ۲۰ امروز بین تیم های سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

ترکیب تیم فوتبال سپاهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمدجواد حسین‌نژاد، محمد قربانی، رضا شکاری، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

ترکیب تیم فوتبال استقلال:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، کوین یامگا و ارسلان مطهری.

شروع قابل پیش بینی با سپاهان

زردپوشان اصفهانی بازی را همانطور شروع کردند که قابل پیش بینی بود. آنها بازی را تهاجمی آغاز کردند از همان ابتدا استقلال را تحت فشار قرار دادند و برای دقایقی اجازه ندادند که این تیم از زمین خودش خارج شود. با این حال تدبیری که جواد نکونام در نظر گرفته بود به سپاهانی ها اجازه نداد به گل برتری برسند.

نیازمند علیه استقلال

استقلالی ها که بخش عمده نیمه اول را به دفاع پرداختند در دقیقه ۴۲ در یک ضد حمله توسط یامگا که برای این بازی در خط حمله قرار گرفته بود، صاحب موقعیت عالی شدند اما ضربه بازیکن استقلال را پیام نیازمند دفع کرد.

اتفاق ویژه در وقت اضافه نیمه اول

در حالی که کوپال ناظمی داور این بازی برای نیمه اول ۴ دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود، در دقیقه سوم وقت اضافه ارسال رامین رضاییان از سمت راست درون محوطه جریمه به دست مدافع استقلال برخورد کرد که داور اعلام ضربه پنالتی کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465234

مهمترین اخبار ایران و جهان: