نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 15:23

نمایندگان مجلس در تصویب لایحه حجاب از نگاه انتخاباتی پرهیز کنند

رشت- امام جمعه رشت گفت: نمایندگان مجلس در تصویب لایحه حجاب، دیدگاه انتخاباتی را کنار گذاشته و نگاه توحیدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در نمازجمعه این هفته رشت با اشاره به اینکه مردم با حضور گسترده و آگاهانه در دهه اول محرم نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کردند، اظهار کرد: دشمن، مردم و انقلاب را هدف قرار داده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه رژیم صهیونیستی روز به روز به نابودی خود نزدیک می‌شود، افزود: این تیم‌های تروریستی دستگیر شدند، قرار بود در مراسم عزاداری حضور پیدا کرده و اهداف پلید خود را پیش بگیرند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر ضرورت آموزش طب ایرانی (ابن سینا) گفت: آموزش دیدن پزشکان در کنار طب تجربی می‌تواند اثر گذار باشد و طرح آموزش طب ایران قابل تحسین است.

خطیب جمعه رشت با اشاره به خرید برنج‌های باقی مانده سال گذشته کشاورزان توسط دولت در استان‌های شمالی کشور افزود: از طرفی تصمیم گرفته شد تا در واردات برنج‌های خارجی تدبیر شود تا برنج کشاورزان ایرانی مورد استفاده قرار بگیرد.

امام جمعه رشت با تقدیر از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: نمایندگان مجلس بهتر است به جای داشتن نگاه انتخاباتی نگاه الهی را مدنظر داشته و در تصویب قانون حجاب نگاه انتخاباتی را کنار گذاشته و نگاه توحیدی داشته باشند و در مقابل هنجارشکنی ایستادگی کرده و مردم را از احکام هنجارشکنان مطلع کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1425522

مهمترین اخبار ایران و جهان: