نیوز سیتی!
30 خرداد 1402 - 00:31

جهاد اسلامی: آرامش کنونی برای رژیم صهیونیستی پایدار نخواهد بود

مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به شکست مفتضحانه رژیم موقت صهیونیستی در تحقق اهداف حمله به اردوگاه جنین، گفت که آرامش کنونی برای این رژیم پایدار نخواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، داوود شهاب مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه امروز دوشنبه (۲۹ خرداد) تأکید کرد که مقاومت به تهدید رژیم موقت صهیونیستی مبنی بر آغاز عملیات نظامی در کرانه باختری پاسخ داد.

شهاب به شبکه خبری المیادین گفت: مقاومت با عمل و نه حرف، و با استفاده از بمبهایی پاسخ اسرائیل را داد که برای نخستین بار از آن استفاده کرد. آنچه امروز در جنین رخ داد، در مقیاسهای مختلف، شوکی برای اسرائیل بود.

اردوگاه جنین واقع در فلسطین، از صبح امروز شاهد درگیری بی‌سابقه‌ای میان نظامیان صهیونیست و نیروهای مقاومت فلسطین بود. نظامیان صهیونیست به بهانه دستگیری چند نیروی مقاومت تحت تعقیب، به جنین یورش برده بودند.

صهیونیستها در حالی دست به این حمله زدند که ناگهان خود را در کمین نیروهای مقاومت دیدند که در پی آن، هفت نفر از نظامیان صهیونیست زخمی شدند. مسئولان این رژیم هم به شکست مفتضحانه خود در این درگیری، اعتراف کردند.

شهاب در ادامه گفت: تمامی نشستهای منطقه‌ای و امنیتی برای پایان بخشیدن به مقاومت، شکست خورده و دشمن نتوانست مقاومت را در کرانه باختری از بین ببرد. نیروهای اسرائیل امروز نتوانستند هیچ یک از اهداف خود را محقق کنند.

وی با اشاره به بستر مردمی جهاد اسلامی در میان ملت فلسطین، تصریح کرد: مقاومت امروز به یک سبک زندگی در میان ملت فلسطین بدل شده است. رخدادهای امروز جنین برای فرماندهان مقاومت، غافلگیر کننده نبود؛ زیرا ما برای این لحظه آماده شده بودیم.

این مسئول جهاد اسلامی با تأکید بر اهمیت وحدت میادین نبرد با دشمن صهیونیستی، خاطر نشان کرد: هر کس که از سمت اسرائیل واسطه شده است باید بشنود که اگر اسرائیل به کرانه باختری حمله کند، این آرامش طولانی نخواهد شد.

سرایا القدس -شاخه نظامی جهاد اسلامی- نام عملیات امروز را «بأس الاحرار» (قدرت آزادگان) گذاشت و آن را برگ تازه‌ای در دفتر حماسه گروههای مقاومت در اردوگاه جنین دانست که در آن، ارتش دشمن تحقیر شد.

در بیانیه این گروه به دشمن صهیونیستی هشدار داده شد که اگر این حملات ادامه پیدا می‌کرد، غافلگیریهای بسیاری برای صهیونیستها داشته‌اند؛ لذا نیروهای سرایا القدس، در آماده‌ترین وضعیت ممکن قرار دارند و آنچه دشمن دید، فقط بخش کمی از چیزی بود که برایش آماده شده بود.

سرایا القدس با بیان اینکه در هر حمله آتی، دشمن باید در محاسبات خود بازبینی کند، تصریح کرد: همچنان به عهد خود با ساکنان اردوگاه جنین پایبند هستیم؛ اردوگاه انقلاب و شهدایی که ثابت کردند سپر حامی مقاومت ما سوپاپ امنیت و اطمینان بوده‌اند. جهاد ما ادامه دارد و سلاح ما در تمامی میادین، آماده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1296822

مهمترین اخبار ایران و جهان: