نیوز سیتی!
05 مهر 1402 - 12:01

برنامه‌های هفته وحدت شهرداری تا آخر هفته ادامه می‌یابد

برنامه‌های مفرح هفته وحدت تا روز پنج‌شنبه از سوی سازمان فرهنگی شهرداری زنجان ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، این روزها سازمان فرهنگی شهرداری با همراهی هیأت عاشقان ولایت در سبزه‌میدان زنجان در قالب موکب حضرت محمد(ص) برنامه‌هایی را به مناسب هفته وحدت با موریت فراهم کردن زمینه گفت‌وگو بین شهروندان اجرا می‌کند.
بر اساس گفته حسن میرزانیا، مسؤول موکب حضرت محمد (ص) این برنامه‌های متنوع از سوم مهرماه آغاز شده و تا 6 مهرماه ادامه می‌یابد.
مسؤول موکب حضرت محمد (ص) پخش نماهنگ، اجرای سرود، دایر شدن نمایشگاه والدین شهدا، نمایشگاه کودکان، نمایشگاه حجاب و عفاف و پاسخگویی به مسائل روز را از جمله برنامه‌های اجرایی در موکب حضرت محمد (ص) اعلام کرد.
وی ادامه داد: برگزاری ورزش‌های مفرح برای کودکان شامل دارت و اجرای دیگر مسابقات ورزشی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این موکب برای اجرا عنوان کرد.
میرزانیا جمع شدن همشهریان در قالب این برنامه را مهم‌ترین هدف دایر کردن موکب دانست و تاکید کرد: شهروندان با افکار مختلف در کنا هم جمع شده و با هم صحبت می‌کنند، چرا که در وضعیت کنونی جامعه مردم باید با همدیگر صحبت کنند.
مسؤول موکب حضرت محمد (ص) ساعت آغاز برنامه‌های هفته وحدت را 16 اعلام و تصریح کرد: ساعت پایانی روزانه برای فعالیت این موکب 21 است.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1517222

مهمترین اخبار ایران و جهان: