نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 11:15

بازار خودرو سرمایه اجتماعی مردم را منهدم کرده است

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: بازار خودرو امروز سرمایه اجتماعی مردم را منهدم کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سارا فلاحی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده متقاضیان استیضاح وزیر صمت اظهار داشت: امروز نوبت من و شما نمایندگان مجلس است که مدافعان حریم این سرزمین ثروتمند باشیم.

وی افزود: فلسفه استیضاح کمک به دولت است برای اینکه در گلوگاه‌های حساس مدیران ناکارآمد و کارنابلد را از دولت پاک شود.

فلاحی اظهار داشت: هر چند در این فصل استیضاح مجلس مورد حملات ناجوانمردانه قرار گرفته است و کسانی که می‌خواهند صندلی‌های قدرت خود را در خاک ذلت بنشانند، اما این باعث نمی‌شود که ما رسالت تاریخی خود را فراموش کنیم زیرا امروز همان بزنگاه مهم است و مردم بیرون از صحن مجلس منتظر هستند تا ما مسئولیت تاریخی خود را انجام دهیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: باید از وضع ابزار قانونی خود استفاده کنیم و به کسانی که بانیان وضع موجود هستند را به پای محکمه پاسخگویی بکشانیم زیرا کسانی که مردم را به این باور رسانده‌اند که مافیا بخشی از دولت است.

وی افزود: اینان به زیست مسالمت آمیز با مافیا رسیده‌اند و می‌خواهند باور کنیم که اتفاقاً آنها در مقابل مافیا قرار گرفته‌اند.

سارا فلاحی تاکید کرد: این چگونه مقابله با مافیایی است که قیمت پراید بی خاصیت سر به فلک کشیده است. اگر با دلار ۵۰ هزار تومانی هم حساب کنیم قیمت بسیاری از خودروهای بی کیفیت که بالای یک میلیارد تومان رسیده‌اند کمتر از ۳۰۰ میلیون می‌شود. مابه التفاوت این قیمت‌ها کجا می‌رود؟

این نماینده مجلس تصریح کرد: بازار خودرو امروز سرمایه اجتماعی مردم را منهدم کرده است و وزارت صمت افتخارش این است که تولید ملی را ۴۰ درصد افزایش داده است ولی چه کسی به شما اجازه داده از ۴۰ درصد به قاتلان مردم اضافه کنید.

وی اذعان داشت: شما از تولید ملی صحبت می‌کنید، این چه تولید ملی است که هر زمانی که دشمنان این کشور فتلیه تحریم‌ها را بالا می کشند صنعت خودرو شما کن فیکون می‌شود.

در حال تکمیل…

منبع: مهر
شناسه خبر: 1177473

مهمترین اخبار ایران و جهان: