نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 19:33

مردم ایران از دستگاه قضایی مطالبه حجاب را دارند

سمنان- معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه مردم کشورمان عفاف و حجاب را دوست دارند، گفت: مردم ایران از دستگاه قضایی مطالبه جدی در خصوص حجاب را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مصدق کهنمویی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم تحویل سند کاروانسرای سمنان به میراث فرهنگی و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم ایران اسلامی عفاف و حجاب را دوست دارند، بیان کرد: ممکن است برخی از افراد کمتر به حجاب توجه داشته باشند اما شاهد برخی هنجارشکنی‌ها هم هستیم.

وی با بیان اینکه مردم ایران از دستگاه قضائی مطالبه در خصوص حجاب دارند، افزود: به ندرت افرادی که کم حجاب هستند که البته تعبیر ما از آنها دشمن نیست بلکه این عده غافل هستند.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه این عده قلیل غافل هستند و ما وظیفه داریم که آنها را آگاه سازیم، گفت: در جای آموزه‌های اسلامی تحمیل وجود ندارد.

مصدق با بیان اینکه ممکن است برخی با سرویس‌های جاسوسی در ارتباط باشند و اقداماتی کنند، افزود: با این افراد البته مبارزه می‌شود.

وی با بیان اینکه در کشورمان امروز نیاز به مباحث فرهنگی و اجتماعی و تبیینی داریم، ابراز کرد: معلم و اساتید دانشگاه‌ها و… در این خصوص نقش بسزایی دارند.

به گزارش مهر، امروز در مراسمی کاروانسرای شاه عباسی سمنان، واقع در مرکز شهر تاریخی سمنان از سازمان زندان‌ها تحویل و به میراث فرهنگی داده شد تا بتوان از آن بهره برداری کرد. سابقاً این بنا زندان سمنان بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1132029

مهمترین اخبار ایران و جهان: