نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 14:39

واکنش عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به اختلاف نکونام و خطیر

عضو اقتصادی هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: شرایط مالی این باشگاه به زودی بهبود پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حیدرزاده در پایان مجمع باشگاه استقلال در خصوص اضافه شدن یک عضو جدید به اعضای هیأت مدیره گفت: این جلسه جهت ترمیم اعضای هیأت مدیره بود تا یک نفر دیگر هم به این جمع اضافه شود.

وی ادامه داد: صحبت‌های خوبی صورت گرفت و حالا قرار است در چند روز آینده نفر پنجم به جمع اعضای هیأت مدیره اضافه شود.

حیدرزاده در پاسخ به این پرسش که گفته شده اسپانسری که قرار است به استقلال اضافه شود خواستار حضور یکی از اعضایش در هیأت مدیره باشگاه استقلال شده است، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و این را از زبان شما می شنوم و تا به حال چنین خبری صحت نداشته است.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص شرایط مالی باشگاه هم گفت: وضعیت مالی استقلال رو به بهبود است، مسیر مناسب در حال طی شدن است و ما در حال انتخاب بهترین هستیم تا مشکلات مالی استقلال هر چه زودتر برطرف شود.

حیدرزاده در پاسخ به این پرسش که رابطه اعضای هیأت مدیره با نکونام چطور است و اینکه گفته می‌شود در زمان نقل و انتقالات اختلاف شدیدی بین خطیر و نکونام وجود داشته است، آیا صحت دارد گفت: قرار بود شما از من فقط یک سوال بپرسید در خصوص اختلاف خطیر و نکونام چیزی نمی دانم و بعید می دانم صحت داشته باشد اما هیأت مدیره از سرمربی تیم حمایت خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یک نفر به هیأت مدیره استقلال اضافه خواهد شد تا بتوانیم کارها را بهتر پیش برده تا استقلال با آرامش بیشتری بازی‌هایش را در لیگ انجام دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441829

مهمترین اخبار ایران و جهان: