نیوز سیتی!
16 شهریور 1402 - 16:51

زخمی‌شدن یک نظامی و ۲ شهرک‌نشین صهیونیست

در درگیری‌های امروز در اردوگاه دهیشه، یک نظامی صهیونیست زخمی شد. در شرق قلقیلیه نیز ۲ شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه دهیشه در بیت‌لحم، یک نظامی صهیونیست زخمی شده است.

جوانان فلسطینی در اردوگاه دهیشه موفق شدند که با پرتاب کوکتل مولوتف، یکی از خودروهای نظامیان صهیونیست را نیز به آتش بکشند.

در جریان این یورش، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یکی از جوانان فلسطینی را به ضرب گلوله زخمی کردند و در نتیجه استفاده صهیونیست‌ها از گلوله گاز اشک‌آور ده‌ها فلسطینی نیز دچار حالت خفگی شدند.

در شهرک عزون واقع در شرق قلقیلیه در کرانه باختری نیز فلسطینیان موفق شدند که با پرتاب سنگ به سوی خودروی حامل شهرک‌نشینان صهیونیست، ۲ شهرک‌نشین را زخمی کنند.

این شهرک، بارها شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست بوده و خودروهای حامل صهیونیست‌ها در این منطقه بارها هدف سنگ‌باران جوانان فلسطینی قرار گرفته است.

از سوی دیگر منابع فلسطینی گزارش دادند که هم‌اکنون شهرک سبسطیه واقع در شمال غرب نابلس نیز شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی است. گزارشی درباره تلفات این درگیری مخابره نشده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1489073

مهمترین اخبار ایران و جهان: