نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 13:45

دانش‌آموزان: رژیم صهیونیستی چون کفتاریست که برای بقایش پنجه می‌اندازد

دانش‌آموزان قرارگاه ملی اتحادیه انجمن‌های اسلامی د بیانیه‌ای اعلام کردند: رژیم غاصب بداند چیزی تا پایان عمرش باقی نمانده و اکنون همانند کفتاری است که جان در بدن ندارد و برای بقایش پنجه می‌اندازد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، دانش‌آموزان قرارگاه ملی اتحادیه انجمن‌های اسلامی ضمن ابراز همدردی با مردم به خصوص کودکان و نوجوانان مظلوم غزه و محکومیت جنایت علیه بشریت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی، بیانیه‌ای صادر کردند.

در متن این بیانیه آمده است: «بسم الله القاصم الجبارین؛ وَ مَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ (آیه ۲۲ سوره سجده)؛ کدامین فرد در عالم از آن فرد که به آیات خدا پند و تذکرش دادند و باز اعراض کرد ستمکارتر است؟ البته ما از بدکاران انتقام خواهیم کشید».

جنایت هولناک و جانخراش رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی را به پیشگاه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر عزیزمان و امت اسلام تسلیت عرض می‌کنیم. بار دیگر دست جنایتکار رژیم صهیونیستی به خون هزاران تن از مردم مظلوم و کودکان بی‌گناه فلسطینی آغشته شد. رژیمی که خود از آزادی بشریت سخن به میان می‌آورد، همان رژیم غاصب و کودک‌کشی است که بمب‌هایش را بر سر مردم بی دفاع غزه فرود می‌آورد.

بای ذنب قتلت؟ به کدامین گناه؟ به راستی گناه کودکان فلسطین و غزه چه بود؟  گناه مادرانی که خود به عینه جان دادن فرزندان‌شان را در آغوش خود دیدند؟! گناه پدرانی که به یکباره همسر و فرزندانشان را زیر آوار یافتند؟! مردمی که جز حق مسلمشان چیزی نخواستند.  مردمی که شاهد لحظات دردناک و زجرآور هموطنان خویش بودند. 

در ادامه این بیانیه آمده است: رژیم غاصب بداند که با خطا در محاسبات خود گام در راه نابودی خویش نهاده و خود را به فرجام موعودش نزدیکتر کرده است.

لیکن دیگر سکوت جایز نیست...لازم است همه وجدان‌های بیدار از هر طریقی در محکومیت اقدامات ظالمانه رژیم کودک‌کش و حمایت از جبهه مقاومت دریغ نکرده و فریادی بلند بر سر ظالمان و غاصبان این ارض مقدس سر دهند.    

ما دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی سراسر کشور، فریادمان را به گوش جنایتکاران عالم می‌رسانیم که ما در مکتب امامین انقلاب آموخته‌ایم که هرگز ذلت نپذیریم و با تبعیت از حاج قاسم عزیزمان، گر وارد میدان شویم همچون یل کربلا لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازیم و منتظر اشاره‌ای از سوی رهبرمان هستیم تا با خون و جانمان معامله کنیم.

رژیم غاصب بداند چیزی تا پایان عمرش باقی نمانده و اکنون همانند کفتاری است که جان در بدن ندارد و برای بقایش پنجه می‌اندازد.

ما دانش‌آموزان بصیر انجمنی انقلاب اسلامی، این اقدام وحشیانه را محکوم کرده و بشارت می‌دهیم که با نصرت الهی، به زودی این کره خاکی از وجود این غده سرطانی پاک خواهد شد و اثری از آن باقی نمی‌ماند ان‌شاءالله.نصر من الله و فتح قریب.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542329

مهمترین اخبار ایران و جهان: