نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 18:44

پرداخت 100 فقره تسهیلات اشتغال‌زایی در شهرستان فلارد

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۰۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان این نهاد در شهرستان فلارد پرداخت شده است و تلاش می‌شود تا پایان سال این میزان به ۳۰۰ فقره برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جاسم محمدی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فلارد گفت: هم‌اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ خانواده تحت پوشش خدمات کمیته امداد فلارد هستند، یعنی بالغ بر ۵ هزار و ۳۰ نفر در حوزه‌های مادی، فرهنگی و معنوی از این نهاد خدمات دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۱۰۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان این نهاد در شهرستان فلارد پرداخت شده است و تلاش می‌شود تا پایان سال این میزان به ۳۰۰ فقره برسد.

 وی با اشاره به احداث ۱۵ فقره مسکن مددجویی در سطح شهرستان فلارد، اضافه کرد: امسال نزدیک به ۹۳ پرونده با موضوع ایجاد مسکن روستایی برای استفاده از تسهیلات به بنیاد مسکن ارسال کرده‌ایم.

محمدی با اشاره به تعمیر ۱۱۰ واحد مسکن مددجویی در شهرستان فلارد، اظهار کرد: ۱۵۰ دستگاه لوازم ضروری منزل برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد ارسال شده که تا پایان سال این تعداد ۲ برابر می‌شود و همچنین ۲۲ سری جهیزیه هم بین عروس و دامادهای تحت پوشش توزیع شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582429

مهمترین اخبار ایران و جهان: