نیوز سیتی!
11 فروردین 1403 - 15:06

کشف کلاهبرداری بزرگ ۱۳۰ میلیاردی با ۳۵ شاکی در کرمان

رئیس پلیس فتا فراجا از کشف بزرگ پرونده میلیاردی کلاهبرداری در فضای مجازی در کرمان، خبر داد و گفت: بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان وجوه حاصل از کلاهبرداری بوده و ۳۵ شاکی در این ارتباط وجود داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پایش فعالیت پلیس استان کرمان در ایام نوروز از جمله مهمترین اهداف سفر امروز به استان کرمان است، اظهار داشت: در سفری که به استان کرمان داشتیم از حوزه‌های تعیین شده بازدیدهایی داشتیم.

وی ادامه داد: در حوزه خدماتی، در حوزه راهنمایی و رانندگی، پلیس‌راه، کنترل سرعت‌ها، کنترل محورها و ... اقدامات تخصصی و حرفه‌ای خوبی در استان کرمان انجام شده و با اقدامات انجام شده توانستند رضایت شهروندان و مسافران را کسب کنند.

رئیس پلیس فتا فراجا با اشاره به کاهش میزان جرائم در حوزه استان کرمان در ایام تعطیلات نوروزی امسال نسبت با مدت مشابه سال گذشته، گفت: در حوزه سرقت و در حوزه برخورد با کسانی که در جهت ایجاد ناامنی در استان فعالیت می‌کردند آمارها نسبت به سال گذشته منفی بوده است.

وی از کشف بزرگ پرونده میلیاردی کلاهبرداری در فضای مجازی در کرمان، خبر داد و افزود: بالغ بر 130 میلیارد تومان وجوه حاصل از کلاهبرداری بوده و 35 شاکی در این ارتباط وجود داشت که متاسفانه شاکیان این پرونده توصیه‌های پلیس فتا را جدی نگرفته بودند.

سردار مجید با اشاره به اینکه پلیس فتا کرمان در حوزه کلاهبرداری‌های ارز دیجتال یک مورد کشف کلاهبرداری خوب را رقم زده است، ادامه داد: اقدام بسیار خوب بعدی بحث فوریت‌های سایبری است و متاسفانه برخی مردم خواسته‌های مجرمان سایبری را دنبال می‌کنند و مورد کلاهبرداری قرار می‌گیرند که این افراد می‌توانند این موارد را به مرکز فوریت‌ها سایبری اعلام کنند تا بلافاصله مورد رسیدگی قرار بگیرند.

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1692829

مهمترین اخبار ایران و جهان: