نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 17:09

طرح های نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری باید تعیین تکلیف شود

شهرکرد- امام جمعه شهرکرد گفت: طرح های نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری باید تعیین تکلیف شده و اعتبار مناسب به آنها اختصاص داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: دستیابی به رشد تولید تنها با اقدامات جهادی ممکن است تورم نیز در سایه رشد تولید مهار خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر افراد در این دنیا در پشت پرده زندگی کنند و درواقع حقایق را نبینند در جهان آخرت نیز نابینا بوده و امکان دیدن حقایق و بهشت را نخواهد داشت.

نکونام به مناسبت‌های پیش رو اشاره کرد و ادامه داد: ۱۱ اردیبهشت یکی از مناسبت‌های بسیار مهم محسوب می‌شود چراکه اسلام اهمیت بسیار زیادی برای دو موضوع کار و کارگر قائل است همچنین بیکاری و فاصله گرفتن از کار به شدت در فرهنگ اسلام مذموم است و اولیای دین نیز افراد بیکار را تأیید نمی‌کردند.

وی اذعان داشت: ۱۲ اردیبهشت به نام روز معلم نامگذاری شده است، معلمان نقش بسیار کلیدی در جامعه و تربیت نسل جوان برعهده دارند و بهترین الگو برای این افراد نیز شهید مطهری است چراکه ایشان دارای شخصیتی دلسوز، عالم، متفکر، دانشمند به معنای واقعی و… بود و امروز لازم است این ویژگی‌ها در وجود معلمان شکل بگیرد البته جمعیت کثیری از جامعه معلم کشور دارای این ویژگی‌های متعالی هستند.

نکونام با اشاره به اینکه لازمه بهره‌مندی از سفر دوم رئیس جمهور به استان اجرایی شدن مصوبات سفر اول است خاطر نشان کرد: باید رشد مناسبی در طرح‌های نیمه تمام موجود در استان که در سفر اول رئیس جمهور دارای اعتبار شدند دیده شود تا در سفر دوم علاوه‌بر اینکه مدیران نمره قابل قبولی دریافت می‌کنند اعتبار مضاعفی نیز برای استان جذب شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1174130

مهمترین اخبار ایران و جهان: