نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 11:47

جشن گلریزان در چهار شهر خراسان جنوبی برگزار می شود

بیرجند- مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: امروز همزمان با بیست و هفتمین روز از ماه رمضان جشن گلریزان در چهار شهر استان برگزار می شود.

غلامرضا حسین پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز همزمان با بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان در چهار شهرستان خراسان جنوبی جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد برگزار می‌شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این جشن در شهرهای خوسف، بخش نیمبلوک قاین، نبهندان و بشرویه برگزار می‌شود، بیان کرد: تاکنون در جشن‌های گلریزانی که از ابتدای ماه مبارک رمضان در شهرهای خراسان جنوبی برگزار شده است خیرین نیکوکار بسیار خوش درخشیده‌اند.

حسین پور گفت: در شهرستان درمیان ۲۰۰ میلیون، در فردوس نیز ۲۰۰ میلیون و در شهرستان قاین ۴۵۰ میلیون برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک شده است و در باقی شهرستان‌ها نیز قدم‌های بسیار خوبی در این زمینه برداشته شده است تا زندانیان جرایم غیر عمد به آغوش خانواده برگردند.

وی با اشاره به اینکه جشن گلریزان تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه داد: خیرین علاقمند به شرکت در جشن گلریزان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۰۹۳۹۸ واریز کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌جنوبی در زمینه شیوه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد یادآور شد: همانطور که قبل نیز مطرح کردیم در خراسان جنوبی ۵۴ زندانی جرایم غیر عمد وجود دارد و برای آزادی آنان هم ستاد دیه کمک کرده و هم خود زندانی باید آورده‌ای داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1157074

مهمترین اخبار ایران و جهان: