نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 12:20

وزیر ارتباطات: پوشش فیبر نوری ما از 6 میلیون خانوار عبور کرد

وزیر ارتباطات گفت: روز گذشته پوشش فیبر نوری ما از 6 میلیون خانوار گذشت، اکنون تقریبا در 200 شهر این خانوارها تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته‌اند و اگر درخواست دهند ما ظرف یک‌ماه این سرویس پرسرعت و باکیفیت را برای آن‌ها فراهم خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه ۱۸ بهمن) در حاشیه هیأن دولت، گفت: روز گذشته پوشش فیبر نوری ما از ۶ میلیون خانوار گذشت، اکنون تقریبا در ۲۰۰ شهر این خانوارها تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته‌اند و اگر درخواست دهند ما ظرف یک‌ماه این سرویس پرسرعت و باکیفیت را برای آن‌ها فراهم خواهیم کرد.

 وی با بیان اینکه روز گذشته نیز در شهرهای میبد، بافق، یزد و حمیدیا پوشش فیبر نوری را افتتاح کردیم، گفت: سرعت اینترنتی که برای مردم عزیزمان در محل کار و منزل آن‌ها در نظر گرفتیم حدود هزار مگا بیت بر ثانیه یعنی حدود صدبرابر سرعت فعلی است.

وزیر ارتباطات بیان کرد: البته مجددا تأکید می‌کنم که مردم برای استفاده از این سرویس باید درخواست خود را ثبت کنند زیرا ظرفیت در این حوزه موجود است و تا پایان سال نیز یک میلیون دیگر به این 6 میلیون افزوده خواهد شد.

در حال تکمیل...

   

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663874

مهمترین اخبار ایران و جهان: