نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 21:21

توقف استقلال برابر همنام خوزستانی در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف تیم استقلال خوزستان رفت که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال

جواد نکونام که خیلی دستش برای انتخاب ترکیب استقلال باز نیست برای دیدار با همنام خوزستانی از بازیکنان زیر استفاده کرد:
سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، آرمان رمضانی، سیدابوالفضل جلالی، آرش رضاوند.

توقف استقلال برابر همنام خوزستانی در نیمه اول
ترکیب استقلال در دیدار با استقلال خوزستان

فشار مهمان روی میزبان

با وجود این که استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان تیم خوزستانی بود اما این سفیدپوشان جنوبی بودند که در دقایق ابتدایی فشار زیادی را روی دروازه حریف وارد کردند و در یکی - دو موقعیت هم تا آستانه باز کردن دروازه سیدحسین حسینی پیش رفتند.

خروج آبی های میزبان از لاک

میزبان که به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار بود در ۳۰ دقیقه ابتدایی نیمه اول نتوانست فشار مداومی را روی دروازه استقلال خوزستان ایجاد کند و تنها در یک موقعیت دروازه گروسیان را تهدید کرد که ضربه مهدی پور را گلر تیم جنوبی دفع کرد. با این حال استقلال در دقایق پایانی نیمه اول از لاک خارج شد و تلاش کرد روی دروازه حریف خطرساز شود.

توقف استقلال برابر همنام خوزستانی در نیمه اول
حسینی و طیبی کاپیتان های دو تیم در مراسم آغاز بازی

تساوی در نیمه اول

نیمه اول این دیدار در شرایطی با تساوی بدون گل به پایان رسید که سفیدپوشان خوزستانی بیشتر از میزبان خود صاحب توپ و میدان بودند و موقعیت های بیشتری را هم روی دروازه حریف خلق کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473974

مهمترین اخبار ایران و جهان: