نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 16:07

یکی از اهداف دشمن اخلال در امنیت سلامت و کاهش مشارکت انتخابات است

شمیرانات- فرماندار شمیرانات با تاکید بر اهمیت انتخابات ۱۴۰۲ گفت: یکی از اهداف دشمن اخلال در امنیت سلامت و کاهش مشارکت انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ذاکریان بهد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص نشست با ائمه جماعات شمیرانات که به مناسبت روز جهانی مسجد، و با حضور حجت الاسلام نقدی مشاور استاندار تهران در امور روحانیت، محسن مبارکی معاون سیاسی انتظامی فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین کرمانی رئیس رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید باهنر (شمیرانات)، سرهنگ گرشاسبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جماران و جمعی از ائمه جماعات شهرستان در فرهنگسرای امام (ره) نیاوران برگزار شده بود با اشاره به اقدامات دشمن طی یک‌سال اخیر و برنامه‌های پیش‌رو آن‌ها، بر اهمیت مساله انتخابات ۱۴۰۲ بیش از دیگر انتخابات تاکید کرد.

وی گفت: بی‌شک یکی از اهداف دشمن، برهم ریختن امنیت، سلامت و کاهش مشارکت انتخابات سال جاری است‌؛ لذا این انتخابات، بیش از دیگر دوره‌ها برای ما اهمیت دارد.

فرماندار شمیرانات‌، ثبت‌نام بیش از ۱۲ هزار و ۴۰۰ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران طی ۷ روز مهلت پیش‌ثبت‌نام را امیدبخش دانست و عنوان داشت: برداشت اولیه از این آمار، آن است که نخبگان و وابستگان به اقشار و گروه‌های مختلف اثرگذار در جامعه، نسبت به انتخابات دغدغه داشته و وارد میدان شده‌اند که بسیار حائز اهمیت است.

ذاکریان افزود: دست اندرکاران اجرایی انتخابات، چه در نظارت و چه در اجرا، به دنبال راهکارهایی برای تسهیل فرآیند اخذ رأی هستند و اهتمام بر آن است تمرکز رأی‌گیری و شعب اخذ رأی در مساجد باشد.

وی با اشاره به لزوم اهتمام بیش از پیش به امنیت و سلامت برگزاری انتخابات با توجه به برنامه‌های دشمن، مساجد را امن‌ترین نقاط برای فرآیند رأی‌گیری دانست و بیان داشت: امید است با تعامل و همکاری مجموعه مساجد، انتخاباتی شایسته در شهرستان شمیرانات رقم بخورد

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466374

مهمترین اخبار ایران و جهان: