نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 23:20

بهترین شرایط برای تردد زائران در مرز تمرچین فراهم شده است

ارومیه- مدیر کل بازرسی وزارت راه و شهرسازی گفت:زیر ساخت‌های این پایانه مرزی تکمیل شده است و بهترین شرایط در حال حاضر برای عبور زائران فراهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مذنب عصر چهارشنبه در بازدید از مرز تمرچین با بیان اینکه زیر ساخت‌های این پایانه مرزی تکمیل شده است افزود: بهترین شرایط در حال حاضر برای عبور زائران فراهم است.

مدیر کل بازرسی مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی یاد آور شد: با توجه به شرایط آب و هوایی مطلوب مرز تمرچین ظرفیت پذیرش زائران اربعین در این مرز افزایش می‌یابد.

مذنب با تقدیر از مدیران کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و راه وشهر سازی استان وضعیت خدمات رسانی در تمرچین را مطلوب ارزیابی کرد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت مناسب آب وهوایی در تمرچین از برنامه‌های ویژه این وزارت خانه برای افزایش ظرفیت پذیرش زائران اربعین حسینی در سال‌های آینده که اربعین مصادف خواهد شد با روزهای گرم تابستان خبرداد.

وی گفت: گرما یکی از مهمترین مشکلات زائران در مرزهای جنوب جنوب غربی کشور است که با افزایش نقش تمرچین در اعزام زائران می‌توان این مشکل را رفع کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1477930

مهمترین اخبار ایران و جهان: