نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 07:20

فرزندان فلسطینی با خون خود حقانیت سرزمینشان را به جهان ثابت کردند

مدیر نهضت جهانی امت اسلامی گفت: فرزندان فلسطینی با خون خود حقانیت فلسطین را به جهانیان ثابت و اعلام کردند از شهادت نمی‌ترسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام براتی شامگاه دوشنبه در نشست نخبگانی علما و متنفذین اهل سنت شرق گلستان با موضوع «غزه نماد مقاومت، فلسطین محور وحدت» در سالن اجتماعات مرکز اسلامی شهرستان گنبدکاووس اظهارکرد: پیروزی‌های اخیر حماس و مقاومت در نوار غزه باعث تزلزل رژیم غاصب کودک‌کش صهیونیست شده‌است و این رژیم برای اینکه ناتوانی خود را پنهان کند، حملات وحشیانه را آغاز کرده‌است.

مدیر نهضت جهانی امت اسلامی تصریح‌ کرد: بیش از یک قرن است که رژیم غاصب صهیونیست باعث آوارگی و کشته شدن هزاران زن، مرد و کودک بی‌دفاع فلسطینی شده و آنها را از سرزمین واقعی خود بیرون رانده‌است.

وی بیان کرد: طوفان الاقصی امسال خشم فروخورده بیش از ۱۰۰ سال مردم فلسطین به ویژه جبهه مقاومت و حماس بود که به مانند طوفان و صاعقه‌ای بر رژیم غاصب صهیونیست وارد شد.

براتی ادامه داد: نیروهای حماس توانستند با عبور از تکنولوژی‌های روز امنیتی، نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی عبور کرده و آیه قرآن کریم «انا فتحنا لک فتحنا مبینا» را عینیت ببخشند.

مدیر نهضت جهانی امت اسلامی با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر حماس در طوفان‌الاقصی گفت: در طول بیش از ۱۰۰ سال تجاوز رژیم غاصب به فلسطین مردم این کشور تنها ۱۰۰ نفر را به اسارت گرفته بودند اما در این عملیات نیروهای مقاومت و حماس توانستند بیش از هزارو ۵۰۰ نفر را اسیر و ۱۰ برابر این سالها از نیروهای رژیم صهیونیست را به هلاکت برسانند.

وی با بیان اینکه کشورهای عربی و اسلامی نسبت به جنایات اخیر بی‌تفاوت هستند، افزود: متاسفانه حکام برخی از کشورهای عربی و اسلامی در خواب غفلت بسر می‌برند و بوی از انسانیت نبرده و نسبت به این جنایات رژیم غاصب بی‌تفاوت هستند.

براتی با اشاره به کمک‌های ایران به مردم بی‌دفاع فلسطین ابرازکرد: ایران اسلامی با افتخار اعلام می‌کند که به عنوان یک انسان و یک مسلمان تمام تجهیزات روز نظامی خود را برای حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین در اختیار حماس و نیروهای مقاومت قرار می‌دهد.

مدیر نهضت جهانی امت اسلامی با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین در برابر حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیست یادآورشد: امروز فرزندان و کودکان فلسطینی در کنار خانواده و والدین خود درس شهادت را به صورت عملی می‌آموزند و نماد شهادت و تشییع جنازه شهدا را در بازی کودکان خود تجربه می‌کنند.

براتی اضافه کرد: امروز فرزند فلسطینی با نوشتن اسم خود بر روی بدن‌ها اعلام می‌کنند که از شهادت نمی‌هراسند و با شهادت خود حقانیت و مظلومیت فلسطین را به جهانیان ثابت کردند.

وی گفت: امروز وظیفه همه ما مردم جهان به عنوان یک مسلمان و انسان آزاده این است که صدای مردم فلسطین باشیم و مظلومیت آنها را در گوش جهان فریاد بزنیم و اجازه ندهیم حزن و اندوه این حملات وحشیانه، باعث فراموش شدن پیروزی‌های چشمگیر حماس و مقاومت شود.

در پایان این مراسم علما و روحانیون اهل سنت با قرائت قطعنامه‌ای، انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم غاصب اعلام کرده و آن را محکوم کردند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556030

مهمترین اخبار ایران و جهان: