نیوز سیتی!
19 اسفند 1402 - 17:19

دستگیری ۱۰۴۷۶ مسافری که قصد جابه‌جایی مواد مخدر در فرودگاه‌ها را داشتند

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با تأکید بر اینکه در ۱۱ ماهه سال جاری ۲ تن و ۲۱۷ کیلو و ۷۱۲ گرم انواع مواد مخدر در فرودگاه های کشور کشف و ضبط شده است، گفت: در این رابطه ۱۰۴۷۶ نفر دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر؛ فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به افزایش 21 درصدی پروازهای داخلی و خارجی اظهار کرد: پلیس فرودگاه‌های کشور از ابتدای سال جاری موفق شد با تلاش شبانه‌روزی امنیت بیش از 40  میلیون مسافر را در قالب بیش از 333 هزار پرواز داخلی و خارجی تأمین و رضایت مراجعه‌کنندگان را به خوبی جلب کند.

وی افزود: با اقدامات مؤثر پیشگیرانه این پلیس توانسته است، قاچاق کالا و ارز در حوزه خطوط هوایی را مدیریت که این کشفیات در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته از افزایش  132  درصدی با ارزش تقریبی 6 هزار و 438  میلیارد و 654  میلیون ریال برخوردار بوده است.

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با تأکید بر اینکه در 11 ماهه سال جاری  2 تن و 217 کیلو و 712 گرم انواع مواد مخدر در فرودگاه‌های کشور کشف و ضبط شده است، گفت: در این ارتباط 10 هزار و 476 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند.

وی تصریح کرد: در این بازه زمانی 16 کیلو و 237 گرم طلا، 19کیلو و 463  گرم شمش طلا و 322 قطعه سکه طلای غیرمجاز از مسافران خطوط هوایی کشف شد.

سردار بنی‌اسدی‌فر گفت: در سال جاری و تاکنون همکاران بنده موفق به کشف تعداد 49 دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی شده و با حکم مرجع قضائی تعداد 11 هزار و  717  دستگاه وسیله نقلیه را توقیف کرده‌اند.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا خاطرنشان کرد: پلیس فرودگاه آمادگی لازم برای تأمین امنیت مسافران نوروزی را دارد و افتخار می کند با تلاش شبانه‌روزی و مجاهدانه کارکنان خود، در فرودگاه های کشور، آرامش، توأم با نشاط را برای آنان فراهم سازد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1684279

مهمترین اخبار ایران و جهان: