نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 14:00

دستاوردهای دولت برای مردم به خوبی تبیین شود

ساری- نماینده ولی فقیه درمازندران با اشاره به خدمات مختلف دولت گفت: این دستاوردها باید به خوبی برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری بیان حق را مظهر تقوا دانست و با تسلیت درپیش بودن اربعین حسینی و تقدیر از مردم و مسئولان گفت: مسئولان برای تسهیل در سفر اربعین تلاش‌های خوبی به خرج دادند.

وی با تقدیر از تلاش‌های دولتمردان، روز پدافند هوایی را گرامی داشت، با اشاره به طرح ساماندهی نیروهای شرکتی در مجلس گفت: امیدواریم این طرح در شورای نگهبان تصویب و این مصوبه مشمول جامعه هدف شود.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت و تمجید معظم له از دولت گفت: رشد شاخص‌های کلان اقتصادی، انجام کارهای بزرگ وزیربنایی، مواجهه مستقیم با مشکلات مردم، روحیه جهادی و انقلابی را از نقاط برجسته دولت سیزدهم بیان کرد.

آیت الله محمدی لائینی به بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم اشاره و اضافه کرد: رفع قطعی مکرر برق در تابستان و جلوگیری از افت فشار گاز در زمستان، افتتاح فاز ۱۴ پالایشگاه پارس جنوبی، عضویت در دو سازمان جهانی شانگهای و بریکس از جمله دستاوردهای دولت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، دولت کنونی فردا را قربانی امروز نکرده است و باید خدمات دولتمردان برای مردم تبیین و تشریح شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: زیرباز ذلت نرفتن از فرمایشات این شهید والامقام بود و ملت ایران نیز به این توصیه و فرمایش عمل می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1479879

مهمترین اخبار ایران و جهان: