نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 21:10

ثبت 2.7 میلیون تردد در جاده های استان زنجان

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از تردد ۲میلیون و ۷۸۱ هزار خودرو در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، محمد محمدی، رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان ضمن ارائه آماری از ترددهای نوروزی در استان اظهار داشت: از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین بیش از یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۵۰۲ خودرو وارد و خروج بیش از یک میلیون و ۶۶۶ هزار و ۵۰۶ خودرو در سطح راه‌های ارتباطی استان به ثبت رسیده است که نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل ثابت بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از رشد ۳ درصدی خودروهای ورودی به این استان خبر داد و گفت: خودروهای خروجی از استان زنجان ۳ درصد کاهش داشته است.
وی یادآور شد: در بازه زمانی یاد شده محورهای رفت و برگشت آزاد راه زنجان _قزوین و زنجان_تبریز بیشترین آمار تردد خودروها را داشتند.
محمدی تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از تردد شمارهای نصب شده در جاده‌های استان، ۱۱ درصد کاهش تخلف سرعت غیرمجاز نسبت به مدت مشابه سال قبل را نیز شاهد بودیم.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1142035

مهمترین اخبار ایران و جهان: