نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 16:09

مسؤولان در مواجهه با فتنه جدید قاطعانه برخورد کنند

امام‌جمعه نطنز گفت: دشمن در موضوع مسمومیت‌ها به دنبال برهم زدن آرامش و امنیت عمومی است و هیچ‌کس نباید این موضوع را ساده پندارد و مسؤولان در مواجهه با فتنه جدید باید قاطعانه برخورد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی امام‌جمعه نطنز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به موضوع مسمومیت دختران مدرسه کشور، اظهار کرد: متأسفانه دشمن مانند نقشه و فتنه کرونا که اول شهر قم را به‌عنوان شیوع ویروس کرونا معرفی کرد در این فتنه هم موضوع مسمومیت را از شهر قم شروع کرد و یکی از برنامه‌های دشمن، قم هراسی بوده و خواهد بود.

وی افزود: موضع‌گیری قاطع رهبر معظم انقلاب در موضوع مسمومیت با اعلام شناسایی عاملان، دستگیری و بدون عفو و مماشات به اشد مجازات رساندن نشان از این بود که این موضوع جنایت بزرگی است که غیرقابل‌اغماض است.

 یعقوبی تصریح کرد: طرف این جنایت مذبوحانه بچه‌های معصوم کشور ما هستند، دشمن به دنبال برهم زدن آرامش و امنیت عمومی است و هیچ‌کس نباید این موضوع را ساده پندارد و نسبت به این پدیده به‌سادگی عبور کند، مسؤولان در مواجهه با فتنه جدید باید قاطعانه برخورد کنند چون حادثه مهمی است و جان فرزندان عزیز ایران را مورد هجمه قرار داده است.

امام‌جمعه نطنز گفت: این فتنه جدید ادامه نقشه‌های دشمنان قسم‌خورده ملت ایران است و به تعبیر یکی از سران رژیم کودک‌کش صهیونیستی این از سری عملیات هزار چاقو علیه ایران به شمار می‌رود، اما دشمن با تمامی فتنه و جنگ‌های ترکیبی که در اغتشاشات در فتنه‌های اقتصادی و چه در موضوع مسمومیت اخیر به کار گرفته راه به‌جایی نخواهد برد و شکست می‌خورد.

وی با اشاره به جنگ داخلی در درون سرزمین‌های اشغالی، اذعان کرد: به تعبیر مقامات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، این رژیم در سایه چنددستگی بی‌سابقه، وارد مرحله خودویرانگری شده و در لبه پرتگاه قرار دارد و یک علت عملیات روانی گسترده علیه ایران در رسانه‌های وابسته به صهیونیسم بین‌الملل، لاپوشانی همین حال خراب رژیم اشغالگر قدس است.

یعقوبی با اشاره به چهارشنبه آخر سال گفت: در چهارشنبه آخر سال مواظب فرزندان خود باشیم که براثر هیجان و کارهای خطرناک چهارشنبه‌سوری به چهارشنبه سوزی تبدیل‌ نشود.

ضرورت بازنگری قانون تغییر کاربری اراضی کشاورزی در بادرود

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی امام‌جمعه بادرود نیز در خطبه‌های نماز جمعه بادرود با اشاره به هفته گرامیداشت سربازان امام زمان (عج)، اظهار کرد: امنیت کشور مرهون چشمان تیزبین سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران است که اقتدارشان در دنیا بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در هوا ریگی تروریست را به زمین نشاندند و تروریست‌هایی که در مناطق مختلف دنیا رجزخوانی می‌کردند را با خفت و خواری به کشور آوردند که این نشان از قدرت و نفوذشان است و این موضوع باعث می‌شود مردم ایران خیالشان راحت باشد و آرامش و آسایش و امنیت داشته باشند.

قاسمی گفت: این عزیزان که گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و در راستای امنیت، حتی جانشان را هم تقدیم انقلاب اسلامی و نظام کرده و می‌کنند و از هیچ تلاشی برای ارتقاء امنیت در حوزه‌های مختلف فروگذار نیستند.

وی با اشاره به سفر معاون قوه قضاییه به بادرود، خاطرنشان کرد: در این سفر مسئله تغییر کاربری اراضی بادرود را مطرح و عنوان کردم که این قانون عدم کاربری برای اراضی شمال که واقعاً حاصلخیز و دارای منابع فراوان آبی هست بسیار خوب است اما این قانون در مناطق کویری ازجمله منطقه بادرود که با کمبود آب هم مواجه هست و هم اراضی لم‌یزرع هست واقعاً لازم است که موردبازنگری قرار بگیرد.

قاسمی گفت: دومین خواسته مردم منطقه بادرود این است که حوزه قضایی بادرود فاقد یک ساختمان مستقل است و لذا جوابگوی نیازها نیست و می‌طلبد که برای احداث دادگستری بادرود به‌صورت ویژه بودجه و اعتباری تخصیص داده شود.

پایان پیام/63025/ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1084679

مهمترین اخبار ایران و جهان: