نیوز سیتی!
24 تیر 1402 - 08:33

۱۲۸ نیازمند اجاره‌نشین میامی امسال خانه‌دار می‌شوند

رئیس کمیته امداد میامی گفت: ۱۲۸ واحد مسکونی برای مددجویان این شهرستان در 2 بخش روستایی و شهری در حال ساخت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، مرتضی نوروزپور، رئیس کمیته امداد شهرستان میامی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه تأمین سرپناه برای مددجویان یکی از اولویت‌های کمیته امداد است، اظهار کرد: ۱۲۸ واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان میامی در حال ساخت بوده و امید است با همکاری خیران و تفاهم‌نامه‌های منعقدشده  تا پایان سال تحویل مددجویان شود.

وی به تفاهم‌نامه‌های چندجانبه باهدف همکاری تأمین مسکن برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی و...با هدف تسریع در کمک به ساخت واحدهای مسکونی اشاره کرد و افزود: قرار است هر کدام از این نهادها ظرفیت‌های خود را برای احداث واحدهای مسکونی شهری و روستایی به کار گرفته و تجمیع این ظرفیت‌های سرپناهی امن را برای مددجویان به همراه آورد.

رئیس کمیته امداد شهرستان میامی ساخت واحدهای مسکونی در روستاها و مناطق محروم را با نگاه ویژه‌ای دانست و تصریح کرد: امیدآفرینی، مهاجرت معکوس در روستاها و همچنین پایداری روستاها و توانمندی مددجویان از جمله ره‌آوردهای تأمین مسکن محرومان در مناطق روستایی است.

نوروزپور ضمن قدردانی از همراهی خیران برای کمک به محرومان تصریح کرد: شماره کارت ۵۰۰۸-۵۰۰۲-۹۹۷۹-۶۰۳۷ به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی برای کمک به ساخت مسکن مددجویان تحت حمایت این شهرستان در نظر گرفته شده است.

طی ۲ سال اخیر قریب به ۵۰ واحد مسکونی ساخته و تحویل مددجویان شهرستان میامی شده است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1359535

مهمترین اخبار ایران و جهان: