نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 18:13

تحکیم بنیان خانواده از اولویت های سپاه است

اراک-جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان در تراز انقلاب اسلامی از اولویت‌های سپاه پاسداران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بعد از ظهر پنج شنبه در جریان سفر به استان مرکزی در نشستی با خانواده‌های پاسداران اظهار داشت: نهاد خانواده در سپاه پاسداران از اهمیت فراوانی برخوردار است، یکی از مهمترین سرمایه‌های ارزشمند سپاه خانواده است و تقویت معنویت این نهاد مقدس همواره مورد توجه سپاه است.

تحکیم بنیان خانواده از اولویت های سپاه است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: یکی از مهمترین عوامل موفقیت پاسداران در مأموریت‌ها وجود خانواده‌های ارزشی است چراکه هویت پاسداران در دل خانواده‌ها شکل می‌گیرد و امروز در گام دوم انقلاب خانواده‌های پاسداران یک رسالت مهم بر عهده دارند.

وی ادامه داد: تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان در تراز انقلاب اسلامی از اولویت‌های سپاه پاسداران است.

سردار فدوی اضافه کرد: یکی از عرصه‌های مهم دفاع از ارزش‌های اسلامی پاسداری از نهاد مقدس خانواده است و پاسداران علاوه بر اینکه باید خانواده‌های خود را تجلی و مظهر ایمان، تقوا و معنویت کنند لازم است در تقویت این نهاد مقدس در جامعه تلاش جهادی داشته باشند.

پروژه مسکن شهید سلیمانی اراک یک اقدام جهادی و انقلابی است

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سطح استان مرکزی به همت سپاه و بسیج اقدامات قابل توجه و امیدبخشی را شاهد هستیم و اقدام سپاه استان مرکزی که با مدیریت و هدایت سردار کریمی در بخش مسکن و پروژه شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شده بسیار قابل تقدیر است و این اقدام در سطح استان‌ها بی سابقه است و نشان از یک کار جهادی دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1409931

مهمترین اخبار ایران و جهان: