نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 12:24

فعالان اقتصادی در زمینه توسعه بازرگانی الکترونیکی آموزش ببینند

رئیس کمیسیون آموزش، کارآفرینی و شرکت‌های دانش‌بنیان اتاق بازرگانی همدان بر ضرورت آموزش فعالان اقتصادی در زمینه تجارت الکترونیکی و استفاده از هوش مصنوعی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین میرابیان صبح امروز در کمیسیون آموزش، کارآفرینی و شرکت‌های دانش‌بنیان اتاق بازرگانی با اشاره به لزوم توسعه بازرگانی الکترونیکی اظهار کرد: آموزش فعالان اقتصادی در زمینه تجارت الکترونیکی و استفاده از هوش مصنوعی و بهره‌مندی از آنان در زمینه اقتصاد، صنعت و آموزش یکی از ضروریات دنیای امروزی است. 

وی گفت: از توان آموزشی مراکز آموزش عالی و حرفه‌ای برای پرورش افرادی کارآمد در عرصه اقتصاد استفاده شود. 

رئیس کمیسیون آموزش، کارآفرینی و شرکت‌های دانش‌بنیان اتاق بازرگانی همدان با تأکید بر اصلاح کژتابی‌های سیاستی نهاد تصمیم‌گیری تصریح کرد: می‌توانیم به دولت برای خروج بدون آسیب از اقتصاد جهت‌دهی دهیم چراکه اگر بخواهیم اقتصاد مردمی شود دولت نباید روی قیمت‌گذاری ورود کند و باید کم کم از اقتصاد خارج شود. 

وی در خصوص نحوه اصلاح قیمت‌گذاری محصولات بیان کرد: سود موثر و واقعی در ارزان خریدن مواد اولیه و عوامل اثرگذار بر قیمت تمام شده است. 

میرابیان با اشاره به ضرورت جلوگیری از موازی‌کاری افزود: با تشکیل اتاق فکر بخش خصوصی در اتاق بازرگانی می‌توان از موازی‌کاری جلوگیری کرد. 

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582031

مهمترین اخبار ایران و جهان: