نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 07:21

اقدامات جهادی مدیران سبب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: برای افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، مدیران باید کار جهادی و انقلابی در راستای خدمتگزاری به مردم انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان مینودشت، سیدعلی مهاجر شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان با موضوع تکریم و معارفه فرماندار جدید اظهارکرد: نگاه مدیران به کار و مسئولیت باید نگاه الهی و برای کسب رضایت خداوند بوده و تمام رفتارها، حرکات و قدم‌ها برای رضای الهی باشد‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولت انقلابی است، تصریح کرد: مدیران باید در دولت انقلابی، ادبیات انقلابگری را بدانند و بتوانند در شرایط سخت مدیریت صحیح داشته ‌باشند.

وی با بیان اینکه مدیریت در دولت انقلابی سیزدهم قائل به اشخاص نیست، اضافه ‌کرد: وزارت کشور در جابجایی فرمانداران دارای استقلال بوده و پروتکل اداری خاص خود را دارد، بنابراین اشخاصی که دولت را مورد خطاب قرار داده و از تغییر فرمانداران انتقاد می‌کنند، نخست باید خود را خطاب قرار دهند.

مهاجر افزود: جابجایی فرماندار کار سهل و آسانی نیست که با سخن یک شخص و یا رفتار یک فرد تغییرات مدیریتی ایجاد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: اینکه افرادی به خاطر انتقاد از تغییرات مدیریتی در جلسه حاضر نشوند، مهم نیست، این دولت به دنبال کار جهادی و انقلابی از طرف مدیران است و در این مسیر با هیچ‌کس شوخی ندارد.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو امسال بیان ‌کرد: رفتار مدیران باید رزمی باشد و به خط کردن نیروهای انقلابی تنها با سخن امکان‌پذیر نخواهد بود، همه ما باید در همه صحنه‌ها وحدت ملی داشته‌باشیم و مهمترین وظیفه ما در سال جاری، مشارکت دادن مردم در انتخابات است.

مهاجر ابرازکرد: اگر مدیران پاسخگو باشند و کار جهادی و انقلابی کنند، قطعا در مردم شوق و حرکت ایجاد شده و مشارکت خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان یادآورشد: انتظار می‌رود برخی از مدیران دست از حاشیه بردارند و به اصل کار و مسئولیت که همانا خدمت بی‌منت به مردم است بپردازند.

مهاجر گفت: برای توانمندسازی کارکنان وزارت کشور، دوره‌های آموزشی توانمندسازی موثر و دوره منحنی رشد در گلستان برگزار می‌شود.

*۲۵ میلیارد تومان اعتبار حوزه جهاد کشاورزی مینودشت

فرماندار سابق شهرستان مینودشت هم در این جلسه گفت: در سال گذشته اعتبار حوزه جهاد کشاورزی شهرستان مینودشت ۹ میلیارد تومان بود که با رایزنی‌های انجام شده این اعتبار امسال به ۲۵ میلیارد تومان افزایش یافته‌است و پیش‌بینی می‌شود ۹۰ درصد آن تخصیص پیدا کند.

علی‌محمد ملکان افزود: با توجه به ظرفیت خوب شهرستان مینودشت در حوزه نوغانداری، از ۲۵ میلیارد تومان اعتبار حوزه کشاورزی، مبلغ ۱۳ میلیارد تومان برای حوزه نوغانداری شهرستان در نظر گرفته شده‌است.

وی تصریح کرد: در زمان مدیریت خود تلاش کردم تا مانند سران دولت سیزدهم، پاسخگو باشم و از پشت‌میز نشستن فاصله گرفته و در جمع مردم حضور پیدا کنم تا بتوانم بخشی از مشکلات آنها را مرتفع کنم.

فرماندار سابق شهرستان مینودشت ابراز کرد: رویکرد اساسی و اصلی بنده در زمان مدیریت، دفاع از حق و حقوق مردم بود و تلاش کردم تا به بهانه مصلحت، رفاقت، تعامل و خط‌قرمز دوست، حق و حقوق مردم را زیرپا نگذارم.

گفتنی است در این مراسم از تلاش‌های «علی‌محمد ملکان» تکریم و «فرامرز دیلم کتولی» به عنوان سرپرست فرمانداری مینودشت معرفی شد.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556031

مهمترین اخبار ایران و جهان: