نیوز سیتی!
20 آذر 1402 - 19:36

وزیر نیرو: آمریکا صحنه‌گردان جنایت علیه مردم غزه است

وزیر نیرو گفت: ندای دادخواهی مردم غزه نه فقط از کشورهای اسلامی بلکه از کل دنیا به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اختتامیه نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی ایران و قطر بعد از ظهر امروز با حضور روسای این کمیسیون از سوی دو کشور برگزار شد.

علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو و رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در قطر بیان کرد:  در حالی کمیسیون مشترک را برگزار می‌کنیم که شاهد تجاوز و جنایات رژیم صهیونیستی به فلسطین و غزه هستیم .

وی ضمن محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در غزه افزود: رژیم صهیونیستی قصد دارد، حق مردم غزه را با موشک و خمپاره سلب کند، اما امروز ندای دادخواهی مردم غزه نه فقط از کشورهای اسلامی بلکه از کل دنیا به گوش می‌رسد.

وزیر نیروی گفت: شاهد یک خیزش بین المللی علیه اسراییل هستیم، به طوری که در ۵۰ روز گذشته فقط در آمریکا ۲۶۰۰ تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی برگزار شده و همچنین هزاران تظاهرات را در اقصی نقاط دنیا شاهد هستیم که بی سابقه است.

محرابیان در تشریح نقش آمریکا در جنایت علیه مردم غزه گفت: محموله‌های نظامی ارسال شده توسط دولتمردان آمریکایی برای کشتار مردم غزه از 10 هزار تن گذشته و 200 هواپیمای حاوی سلاح به تل آویو ارسال شده است.

وی افزود: دنیا دید، وقتی کشورها برای آتش بس و توقف کشتار بیش از 18 هزار نفر در غزه هم رای شدند، این آمریکا بود که در سازمان ملل با وتوی قطعنامه رای به ادامه این جنایات داد و آمریکا صحنه‌گردان جنایت علیه مردم غزه است.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1601680

مهمترین اخبار ایران و جهان: