نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 17:33

واگذاری ۱۸۹ قطعه زمین برای مسکن روستایی در روستای فرمان آباد تایباد

بخشدار مرکزی تایباد گفت: در راستای اجرای طرح مسکن روستایی، تعداد ۱۸۹ قطعه زمین در روستای فرمان آباد این شهرستان برای متقاضیان واگذار شد.

یحیی براتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تایباد اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مسکن روستایی، تعداد ۱۸۹ قطعه زمین در روستای فرمان آباد، از توابع بخش مرکزی تایباد، تامین و به ۳۷۸ متقاضی واگذار شد.

وی افزود: این منازل به صورت دو واحدی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به عنوان مجری طرح مسکن روستایی، ساخته می شود.

بخشدار مرکزی تایباد ادامه داد: همچنین در سال گذشته، در روستاهای فرزنه، اسدآباد دربند، کوه آباد، آبقه و قلعه نو آبقه در بخش مرکزی شهرستان قطعاتی زمین به متقاضیان مسکن روستایی واگذار شد.

براتی بیان کرد: در طرح مسکن روستایی، آورده دولت شامل واگذاری زمین ملی و ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی به متقاضیان است و در حوزه ساخت مشارکت می کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در طرح نهضت ملی مسکن، تعداد ۲۸ نفر متقاضی اولیه در شهر کاریز، از توابع بخش مرکزی تایباد، ثبت نام کردند که ۶ نفر واحد شرایط شناخته شدند.

بخشدار مرکزی تایباد اضافه کرد: از این تعداد واجد شرایط، تعداد ۶ نفر ثبت نام خود را نهایی کردند و در نهایت ۵ قطعه زمین از اراضی شهرداری، در شهر کاریز آماده احداث مسکن شدند.

براتی خاطرنشان کرد: آورده دولتی در نهضت ملی مسکن در شهرها، شامل زمین و ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات است که این خانه ها در این شهر به صورت ویلایی ساخته خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582380

مهمترین اخبار ایران و جهان: