نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 13:35

معاون وزیر کار: دشمن در وقایع ماههای اخیر روی جامعه کارگری حساب زیادی باز کرده بود / کارگران با مال و جان خود برای دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی جهاد می کنند

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دشمن در وقایع ماههای اخیر روی جامعه کارگری حساب زیادی باز کرده بود اما آنان با هوشیاری، معاندان را در این توطئه‌ها همراهی نکردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی مسکنی در یادواره ۸۰۰ شهید کارگر شهرستان سبزوار اظهار کرد: دشمن در وقایع ماههای اخیر روی جامعه کارگری حساب زیادی باز کرده بود اما آنان با هوشیاری، معاندان را در این توطئه‌ها همراهی نکردند.

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کارگران، مجاهدان عرصه اقتصادی کشور هستند که با وجود برخی مشکلات اقتصادی، در فتنه انگیزی های اخیر با دشمن همراه نشده و دعوت او را را بی پاسخ گذاشتند.

وی اظهار داشت: کارگران با مال و جان خود برای دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی جهاد می کنند، چنانکه کارگران در حوادث ماههای گذشته پشت نظام جمهوری اسلامی را خالی نکردند.

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جامعه کارگری کشور قشر مستضعف و در عین حال مقتدری است که برای کسب روزی حلال مجاهدانه کار و تلاش می نماید و دولت خدمتگزار نیز در کنار تمامی تلاش ها، نسبت به رفع مشکلات کارگران توجه ویژه ای دارد.

مسکنی افزود: اکنون بیش از ۹۰ درصد اعضای جامعه کارگری زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند و افزایش ۵۷ درصدی دستمزد کارگران یکی از خدمات دولت به آنها بوده است.

وی با اشاره به جنگ نرم شناختی دشمن گفت: در این عرصه بیش از ۷۰ کشور علیه جمهوری اسلامی فعالیت دارند و عملیات روانی رسانه ای مختلفی را طراحی می نمایند و برخی از نفوذی های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آنان نیز برای همراه کردن جامعه با دشمن، در گلوگاها کمین نشسته اند.

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جمهوری اسلامی بیش از چهار دهه در برابر تمامی توطئه های استکبار جهانی مقاومت کرده است که بیان این دستاوردها نیاز به جهاد فراگیر تبیین دارد.

مسکنی با بیان اینکه شهدای گرانقدر، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آورده اند، گفت: از مجموع ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری کشور، ۸۰۰ شهید مربوط به منطقه سبزوار است که این مهر تاییدی بر پیشینه فرهنگی، مذهبی و همراهی مردم این دیار با انقلاب اسلامی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1024780

مهمترین اخبار ایران و جهان: