نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 18:03

مانور آمادگی سفرهای نوروزی در استان اردبیل برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: مانور آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان سفرهای نوروزی با حضور دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن محمدی ادیب عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مانور آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان سفرهای نوروزی با حضور دستگاه‌ها و نهادهای مختلف به‌منظور هماهنگی بیش‌تر دستگاه‌ها و به‌صورت نمادین در استان اردبیل برگزار شد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود که امسال نیز مثل سال‌های گذشته خیل عظیمی از گردشگران استان اردبیل را به‌عنوان مقصد خود انتخاب کنند و در این راستا آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان ضرورت دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده انتظار می‌رود که تمامی دستگاه‌های اجرایی از آمادگی لازم برای سفرهای نوروزی برخوردار باشند و گردشگران روزهای خوبی را در استان اردبیل تجربه کنند.

محمدی ادیب با اشاره به رویداد اردبیل ۲۰۲۳ گفت: با توجه به برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ -پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو- امسال استان اردبیل به‌صورت ویژه آماده پذیرایی از گردشگران است.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1093036

مهمترین اخبار ایران و جهان: