نیوز سیتی!
15 اسفند 1402 - 10:30

سومین کنگره علمی سالانه اساتید در اسفندماه برگزار می‌شود

سومین کنگره علمی هیئت علمی در روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ در مجموعه تالارهای نمایشگاهی رازی تهران برگزار می شود. برگزارکننده اصلی این کنگره علمی، دانشگاه علوم پزشکی ایران است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سومین کنگره علمی هیئت علمی در روز پنجشنبه 17 اسفند 1402 در مجموعه تالارهای نمایشگاهی رازی تهران برگزار می‌شود. برگزارکننده اصلی این کنگره علمی، دانشگاه علوم پزشکی ایران است.

این کنگره علمی به عنوان یک کنگره چند رشته‌ای برای اعضای هیئت علمی برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این جلسه علمی، ترویج تحقیقات کاربردی و چند رشته‌ای است که شامل علوم پزشکی پایه و بالینی، مهندسی، علوم انسانی، اختراعات، فناوری‌های جدید، علوم مذهبی، جامعه‌شناسی و فرهنگ، سیاست و ساختار سازمانی است.

در این کنگره، اعضای هیئت علمی با سوابق و از رشته‌های مختلف به صورت رسمی و غیررسمی بحث و تبادل نظر خواهند کرد تا برای تحقیقات چند رشته‌ای همکاری داشته باشند و روش‌های خلاقانه‌ای برای حل مسائل علمی مهم پیدا کنند.

در سومین کنگره علمی سالانه، اعضای هیئت علمی، دانشمندان و محققان با تخصص در بیش از 40 رشته، از بیش از 24 دانشگاه و مرکز تحقیقاتی شرکت و 102 پوستر، 15 پلتفرم و 10 سخنرانی علمی ارائه خواهند کرد. علاوه بر این، یک بحث گروهی توسط کارشناسان رشته‌های مختلف درباره چالش‌ها و فرصت‌های مرتبط با ترویج تحقیقات کاربردی و چند رشته‌ای برگزار خواهد شد. سخنرانی علمی در افتتاحیه کنگره توسط دکتر محمود قاضی خانساری از دانشگاه علوم پزشکی تهران ارائه خواهد شد.

این کنگره علمی با بالاترین استانداردهای بین‌المللی برگزار خواهد شد. تمامی پوسترها همانند کنفرانس‌های علمی بین‌المللی برجسته، با کیفیت بالا و در اندازه بزرگ ارائه خواهند شد. ارائه پلتفرم در پوسترها نیز از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این کنگره علمی است.

این رویداد به طور کامل به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد تا رسانه‌های خارجی را جذب و دانشگاه‌های ایرانی را برای جذب دانشجویان خارجی مستعد در آینده آماده کند. این کنگره علمی همچنین اعضای هیئت علمی ایران را آماده می‌کند تا برای کارهای آینده با دانشجویان و اعضای هیئت علمی خارجی از کشورهایی که روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران دارند، آموزش ببینند.

مراسم اختتامیه با حضور شخصیت‌های برجسته از دانشگاه‌ها و مؤسسات مختلف برگزار خواهد شد. این مراسم دارای دو سرود به زبان انگلیسی است: یکی به یاد کودکان شهید فلسطین و دیگری به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی. این کنگره علمی به روی همه افراد از هر دانشگاه و رشته‌ای باز است و دانشجویان و اعضای هیئت علمی مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1682436

مهمترین اخبار ایران و جهان: