نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 18:48

«به ساعت اصفهان» بار دیگر در اصفهان برگزار می‌شود

اصفهان - رویداد فصلی «به ساعت اصفهان» پس از سال ها، پنج شنبه این هفته در حوزه هنری استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رویداد فصلی «به ساعت اصفهان» که یکی از پرطرفدارترین شب‌های شعر اصفهان است، اکنون مجدداً توسط حوزه هنری استان اصفهان در ساعت ۱۷ روز پنج شنبه ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ در عمارت تاریخی سعدی واقع در خیابان استانداری با حضور شاعران اصفهانی برگزار خواهد شد.

فاطمه قائدی مدیر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به چگونگی برگزاری این رویداد گفت: «به ساعت اصفهان» یک رویداد فصلی است که ویژه شاعران استان اصفهان برگزار می‌شود، در این رویداد، نخست طی فراخوانی آثار شاعران استان اصفهان جمع آوری و داوری می‌شود، پس از آن در شب شعر «به ساعت اصفهان» که با حضور شاعران استان و علاقه مندان برگزار می‌شود برگزیدگان این فراخوان و پیشکسوتان شعر اصفهان به شعرخوانی خواهند پرداخت.

وی افزود: این دوره از به ساعت اصفهان با موضوع آزاد و موضوع ویژه طنز فراخوان خود را منتشر کرد و طبق سنوات قبل نیز با اجرای سعید بیابانکی شاعر برجسته کشور برگزار خواهد شد.

قائدی تصریح کرد: این شب شعر با هدف ایجاد موج جدیدی در میان شاعران اصفهانی پس از افول اجتماع‌های ادبی ناشی از کرونا برگزار می‌شود و امیدواریم مانند سالهای قبل مورد استقبال شعرا و انجمن‌های ادبی اصفهان قرارگیرد.

وی با اشاره به حضور ناصر فیض و رضا احسان پور به عنوان شاعران ویژه در این دوره خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری شب شعر به ساعت اصفهان، یک روز قبل کارگاه جنبی با موضوع طنز با حضور استاد ناصر فیض در ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۲۴ خردادماه ۱۴۰۲ در عمارت تاریخی سعدی برگزارمی شود که ورود به آن رایگان است و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام و حضور در این کارگاه به شماره ۰۹۱۳۱۰۱۸۹۸۳ در دو پیام رسان ایتا و بله ارسال کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1281080

مهمترین اخبار ایران و جهان: