نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 18:33

مسابقات «دارت» و «تیراندازی با تفنگ بادی» در اردبیل برگزار شد

اردبیل- اردبیل- به مناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با حضور خبرنگاران، مدیران و دست اندرکاران حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز مسابقه «دارت» و تیراندازی با «تفنگ بادی» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مسابقه که بعدازظهر سه‌شنبه با حضور مسئولان دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالن ورزشی جهان پهلوان رضازاده برگزار شد، دبیر کمیسیون هماهنگی، برنامه‌ریزی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز در استان اردبیل اظهار کرد: این مسابقات در راستای گرامیداشت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به منظور فرهنگ سازی مبارزه با پدیده شوم قاچاق برگزار شد.

مسابقات «دارت» و «تیراندازی با تفنگ بادی» در اردبیل برگزار شد

محمدعلی مجتهدی‌نیا فرمان چهار ماده‌ای مقام معظم رهبری در مبارزه با قاچاق را یادآور شد و تصریح کرد: پدیده قاچاق یکی از مهمترین عوامل اخلال در نظم اقتصادی کشور است که در استان اردبیل و با همکاری مسئولان استانی با این امر به جد برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه نقاط حساس و گلوگاه‌های اردبیل از حیث قاچاق کالا و ارز رصد می‌شود، گفت: ورود یک میلیون دلار کالای قاچاق، ۱۰۰ هزار جوان بیکار را وارد اجتماع می‌کند که ما در این راستا و با هدف مقابله با بحران بیکاری با تمام توان با پدیده قاچاق مبارزه می‌کنیم.

دبیر کمیسیون هماهنگی، برنامه‌ریزی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز در استان اردبیل همکاری و هم افزایی رسانه‌های جمعی و خبرگزاری‌ها را در فرهنگ‌سازی مبارزه با قاچاق کالا و ارز یادآور شد و بیان کرد: خبرنگاران همواره یکی از یاران و همراهان صدیق فرهنگ سازی و نهادینه کردن امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز بودند و تأثیرات مطلوب این همراهی در کمیسیون فرهنگی این دبیرخانه محسوس و ملموس است.

مجتهدی‌نیا برگزاری مسابقه «دارت» خبرنگاران را در راستای فرهنگ‌سازی مبارزه با قاچاق یادآور شد و افزود: در این مسابقات که با حضور ۱۲ نفر از خبرنگاران برگزار شد، پس از انجام یک دوره مسابقه بین خبرنگاران فعال در حوزه کمیسیون هماهنگی، برنامه‌ریزی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز در اردبیل، هدایایی به رسم یادبود به این خبرنگاران اهدا شد.

مسابقات «دارت» و «تیراندازی با تفنگ بادی» در اردبیل برگزار شد

وی همچنین بیان کرد: مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی ویژه مدیران و دست اندرکاران حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالن تیراندازی و با همکاری سازمان فرهنگی–ورزشی شهرداری و هیأت تیراندازی برگزار و به نفرات برتر در این رشته جوایزی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مسابقه «دارت» مالک پناهی‌سِردی مدیر خبرگزاری مهر اردبیل توانست در یک رقابت دوستانه بین خبرنگاران مقام نخست را به خود اختصاص دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1349880

مهمترین اخبار ایران و جهان: