نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 16:41

برخورد نکردن با فساد اقتصادی و اخلاقی باعث ناامیدی مردم می‌شود

ماهشهر - امام جمعه ماهشهر گفت: برخورد نکردن با مظاهر فساد اقتصادی، اخلاقی و… باعث ناامیدی مردم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام کاظم سلامت‌نژاد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران ماهشهر با تقدیر از اقدام انقلابی در برخورد با مفاسد اقتصادی در این شهرستان اظهار کرد: برخورد نکردن با مظاهر فساد اقتصادی، اخلاقی و… باعث ناامیدی مردم خواهد شد.

وی افزود: از دستگاه قضائی شهرستان بندر ماهشهر به دلیل توجه به این مهم تقدیر می‌کنم و امیدواریم پس از این نیز باید با قدرت با اینگونه مسائل برخورد شود.

حجت‌الاسلام سلامت‌نژاد ضمن تبریک به رئیس و هیئت رئیسه جدید شورای شهر ماهشهر بیان کرد: امیدواریم از این پس به اولویت‌های مردم رسیدگی بیشتری انجام شود و مردم شاهد تکمیل پروژه‌ها و زیباسازی شهر باشند.

خطیب جمعه بندر ماهشهر تاکید کرد: مسئولان خوزستان و شهرستان ماهشهر باید مشکلات مردم این شهرستان را نظیر قطعی مکرر آب که به معضلی برای شهرستان تبدیل شده به طور جدی پیگیری و رفع کنند.

وی با قدردانی از عملکرد هیئت‌های مذهبی و صاحبان حسینیه‌ها و مواکب در ایام محرم گفت: از همه کسانی که در حسینی کردن فضای شهر مؤثر بوده و تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

امام جمعه ماهشهر تصریح کرد: باید سنگ‌ها از جلوی پای مواکب مردمی برداشته شود و شهرداری و ارگان‌های مسئول برای انتشار بیشتر این حسنه و شور حسینی نیز راهگشایی بیشتری را انجام دهند.

وی ادامه داد: باید ستاد مردمی اربعین در ماهشهر تشکیل شود و این ستاد خدمات را ساماندهی کند تا بتوان مؤثرتر از قبل عمل کرد.

امام جمعه ماهشهر یادآور شد: اگر شرکت‌ها، ادارات و سازمان‌ها هم می‌خواهند به مسئله اربعین ورود کنند باید رقیب مردم نشوند بلکه باید از مواکب و هیئت‌ها پشتیبانی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437080

مهمترین اخبار ایران و جهان: