نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 14:09

هشدار بازیکن سابق منچستر به خرید جدید شیاطین سرخ

بازیکن سابق منچستر به خرید جدید این تیم هشدار داد که خود را با قوانین لیگ برتر تطابق دهد

به گزارش خبرگزاری فارس، ریو فردیناند بازیکن سابق منچستریونایتد به سفیان امرابط خرید جدید شیاطین سرخ هشدار داد که با توجه به نگرانی‌ها در مورد سابقه انضباطی‌اش، باید به سرعت با خواسته‌های لیگ برتر سازگار شود.

پیگیری‌های یونایتد برای جذب ستاره فیورنتینا در آخرین ساعات نقل و انتقالات به نتیجه رسید و باشگاه سری آ مبلغ 10 میلیون پوند برای این بازیکن 27 ساله دریافت کرد که فصل را به صورت قرضی در اولدترافورد سپری کند. 

امرابط ملی‌پوش اهل مراکش توسط اریک تن هاگ به عنوان یک هدف کلیدی در نظر گرفته شد جایی که خط هافبکش به راحتی در 3 بازی اول فصل جدید با مشکلاتی مواجه شد.

سبک امرابط و فیزیک بدنی او بدون شک می‌تواند به منچستر کمک کند اما فردیناند پس از دریافت 20 کارت زرد در فصل گذشته توسط امرابط، امیدوار است که بازیکن بتواند در فصل جدید سازگاری داشته باشد.

فردیناند در این باره گفت: همه بازیکنان باید خود را تطبیق دهند. اگر امرابط بتواند به سرعت این کار را انجام دهد، فکر می کنم خوب خواهد شد. او یک فوتبالیست بین‌المللی است که در صحنه جهانی خوب بازی می‌کند، بنابراین امیدوارم که عقل و تمرکز داشته باشد تا بتواند مطمئن شود که حق با اوست.

امرابط روز یکشنبه در ترکیب منچستریونایتد برای بازی با آرسنال نخواهد بود و احتمالا او مقابل برایتون به میدان می‌رود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1481437

مهمترین اخبار ایران و جهان: