نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 14:09

پرستاران خراسان‌شمالی در اولویت جذب قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: با توجه به کمبود نیروی پرستاری که در استان وجود دارد و استان را رنج می‌دهد، امید است پرستاران استان در اولویت جذب قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ظهر امروز در شورای اداری استان که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، با تاکید بر این موضوع که خراسان شمالی در بخش‌های مختلف محرومیت‌هایی دارد، اظهار کرد: بخشی از محرومیت‌ها مربوط به حوزه بهداشت و درمان است که دولت باید با نگاه ویژه این محرومت‌ها را رفع کند.

وی گفت: در ایام کرونا گروهی از دانشجویان رشته پرستاری، مجاهدانه پای کار آمدند و بیش از یک سال در بیمارستان‌ها فعالیت داشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسا‌ن‌شمالی افزود: اکنون که کرونا تمام شده است، انتظار توجه دارند با توجه به کمبود نیروی پرستاری که در استان وجود دارد و استان را رنج می‌دهد، امید است عنایتی شود که این افراد در اولویت جذب قرار بگیرند.

وی ابراز داشت: موضوع دیگر کمبود پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در استان یکی از مشکلات عمده استان در حوزه بهداشت و درمان است و ارجاع بیماران به خارج استان انجام می‌شود.

وی یادآور شد: اگر نسبت به استان نگاه ویژه‌ای شود، که مشکل کمبود پزشک در استان رفع شود که مردم علاوه بر هزینه پزشک، هزینه رفت و آمد و سختی‌های مسیر را پرداخت نکنند.

حجت الاسلام نوری بیان داشت: قدردان دولت سیزدهم که زحمات زیادی در این دولت کشیده‌اند، این دولت انصافا تلاش می‌کند و زحمت می‌کشد، مردمی بودن و در کنار این مردم بودم باعث التیام مشکلات مردم است.

وی ادامه داد: ساده‌زیستی، ضد فساد بودن، ولایی بودن، ورود به عرصه خودسازی در تحریم‌ها، گشودن باب‌های جدید برای تجارت و اقتصاد، ارتباط با همسایگان، بخشی از ویژگی‌های این دولت است.

حجت الاسلام نوری بیان داشت: در حالی که دولتمردان آمریکا اعلام کردند که ایران را به گونه‌ای تحریم خواهیم کرد که حتی یک قطره نفت را نتوانند صادر کنند، این در حالی است که صادرات نفت در این دولت کل نقشه‌های دشمن را نقش برآب کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ابراز داشت: گفتنی است که در مدت عمر دولت سیزدهم تاکنون ارتباط با ۱۹ کشور صورت گرفته و تفاهم نامه‌های مختلفی بسته شده، همچنین در درون کشور نیز کارهای زیربنایی زیادی در راستای امید‌آفرینی صورت گرفته است.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه این است که قطعا بیان نقاط مثبت به این معنا نیست که مشکلی وجود ندارد، بلکه تورم و مشکلات اقتصادی وجود دارد، که باید در جهت مرتفع کردن آن تلاش داشت.

انتهای پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1466281

مهمترین اخبار ایران و جهان: