نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 16:30

خدمت رسانی ۲۲۰ خادم در ۶۳ موکب به زائران پیاده امام رضا(ع)

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در طرح قدم های آسمانی تا امام مهربانی ۶۳ موکب با ۲۲۰ خادم و مبلغ تمام خدمات مورد نیاز به زائران امام رضا(ع) ارائه می‌شود.

حجت الاسلام جمال ایزدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به طرح های مختلف این سازمان که در مناسبت های مختلف در طول سال اجرا می شود، اظهار کرد: مجموعه نهاد وقف چون موقوفات، بقاع متبرکه و بقاع متبرکه میقات الرضا، ۶۳ موکب برای خدمت رسانی به زائرین برپا کرده اند و خدماتی در این موکب ها انجام می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به خدمات رفاهی شامل اسکان، پذیرایی و ... خدمات فرهنگی از جمله حضور حدود ۱۲۰ مبلغ در ایستگاهها، برگزاری نماز جماعت، غرفه هایی برای خدمات فرهنگی و تهیه بسته های فرهنگی، تصریح کرد: در این ایستگاهها خدمات بهداشتی درمانی انجام می شود و در ۸ ایستگاه ۸ پزشک خدمات درمانی انجام خواهند داد.

وی افزود: اسکان هم در موکب های منتهی به مشهد و هم در اماکن موقوفه داخل مشهد از جمله حسینیه ها و در صورت نیاز مهدیه امام خامنه ای(مدظله العالی) اداره اوقاف در این دهه انجام خواهد شد؛ همچنین برای اسکان زائرینی که در مسیر هستند از تمام ظرفیت میقات الرضا استفاده خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: یک دستگاه نانوایی سیار در خیابان شیرازی مستقر و نان رایگان توزیع خواهد کرد و تمام خدمات مورد نیاز زائر توسط ۱۰۰ خادم و ۱۲۰ مبلغ ما انجام خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1496781

مهمترین اخبار ایران و جهان: