نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 01:04

هراس شدید تل آویو از «جبهه داخلی» همزمان با نبرد فراگیر آینده!

هرتسی هلیوی، رئیس ستاد ارتش رژیم اسرائیل با هشدار نسبت به بحران شدید و ضعف جبهه داخلی اذعان کرد باید در نبرد فراگیر آینده نگران گشوده شدن جبهه داخلی علیه خودمان باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «هرتسی هلیوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به شرایط حساس و بحرانی در فلسطین اشغالی در پی اوج گیری دامنه اعتراضات به برنامه کاهش اختیارات دیوان عالی قضائی رژیم صهیونیستی از سوی کابینه بنیامین نتانیاهو فاش ساخت که تل آویو باید خود را برای رویارویی با دشمنان خود از چند جبهه آماده کند.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با خطرناک خواندن اوضاع در اراضی اشغالی در پی سیاست‌های کابینه نتانیاهو اذعان کرد که ارتش بیش از هر وقت دیگری باید آماده باشد، زیرا با خسارت‌هایی از درون متحمل شده‌ایم، دشمن برای گشودن جبهات نظامی متعدد علیه ما حساب کرده است.

هرتسی هلیوی با اعلام اینکه دشمنان ما برنامه ویژه‌ای برای نبرد از چند جبهه علیه ما تدارک دیده‌اند، اذعان کرد که اعتراضات داخلی در کنار نبرد فراگیر از چند جبهه از سوی دشمنان ما اوضاع را برای ما بسیار پیچیده‌تر کرده است و باید ارتش بیش از هر زمان دیگر آمادگی رزمی خود را افزایش دهد.

این مقام صهیونیست با اذعان به التهابات داخلی در «اسرائیل» علیه سران سیاسی این رژیم تاکید کرد که «نباید بی‌دلیل مفتون قدرت خود در برابر تهدیدات واقعی دشمنانمان باشیم» و باید آنچه رقبای ما در بیرون از مرزها برای ما تدارک دیده‌اند، به شدت زیر نظر گرفته شود.

گفتنی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی (۸ سپتامبر) در گزارشی با شکننده خواندن اوضاع در فلسطین اشغالی فاش ساختند که مقامات تل آویو خود را برای سناریوی التهاب داخلی بزرگ مشابه با درگیری داخلی به مناسبت عید فصح یهودیان در قدس اشغالی طی ماه‌های گذشته آماده می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1495381

مهمترین اخبار ایران و جهان: