نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 19:41

استقبال گسترده محققان و نویسندگان از همایش "خانواده مقاوم"

همایش «خانواده مقاوم؛ چالش‌های اخلاقی در جهان متحول» با توجه به درخواست مکرر نویسندگان و پژوهشگران تمدید شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شورای سیاستگذاری همایش «خانواده مقاوم؛ چالش‌های اخلاقی در جهان متحول» با توجه به درخواست مکرر نویسندگان مقالات، مهمانان خارجی، شرکت‌کنندگان در فراخوان تجربه‌نگاری و همچنین نهاد‌های علمی، پژوهشی و سیاستگذاران فرهنگی مبنی بر مشارکت در فرآیند همایش، مهلت ارسال چکیده و اصل مقاله را تمدید کرد.

مهلت ارسال چکیده مقاله تا 30 فروردین 1403 و ارسال مقاله تا 20 اردیبهشت 1403 تمدید شده است. زمان برگزاری اختتامیه آن نیز به تاریخ 30 و 31 اردیبهشت 1403 موکول شد.

این همایش دارای کد اختصاصی ISC بوده و مقالاتی که مورد تأیید کمیته داوران قرار گیرد، در مجلات علمی – پژوهشی به چاپ خواهد رسید و از برگزیدگان در مراسم پایانی همایش تجلیل می‌شود.

 

 

رویکرد‌های نظری به مقاومت پویا در برابر چالش‌های اخلاقی، نقش‌های جنسیتی و مواجهه فعال خانواده با چالش‌های اخلاقی و تهدیدات نوپدید، خانواده مقاوم و ارزش‌های اخلاقی و تحولات جنسی، خانواده مقاوم و مواجهه پویا با تحولات اقتصادی و پیامد‌های اخلاقی آن، گروه‌ها و نهاد‌های خانواده بنیاد و مواجهه فعال با تهدیدات نوپدید، رویکرد نظام تربیت رسمی به مقاومت پویای خانواده در جهان متحول، رویکرد حکمرانی به مقاومت خانواده در برابر تهدیدات نوپدید، خانواده مقاوم و ارزش‌های اخلاقی و جهان متحول در ادبیات، هنر و رسانه، خانواده مقاوم و پویا، تهدید‌ها و فرصت‌های فضای مجازی وفناوری‌های نوظهور، مدیریت شهری و امداد اجتماعی و فرهنگی و خانواده مقاوم، تاریخ اجتماعی و مقاومت پویای خانواده در برابر تحولات اخلاقی در جهان متحول و تجربه‌نگاری از محور‌ها و موضوعات همایش خانواده مقاوم عنوان شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1645081

مهمترین اخبار ایران و جهان: