نیوز سیتی!
16 آذر 1402 - 21:58

وزیر بهداشت از بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر بازدید کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌های پزشکی از بیمارستان امام حسین (ع) و کلینیک فوق تخصصی این مرکز بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان آموزش‌های پزشکی، شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) محمد شهر استان البرز، گفت: خوشبختانه کلینیک تخصصی خوبی توسط خیر محترم در این مرکز ساخته شده که امیدواریم تا یک ماه آینده افتتاح شود. 

وی ادامه داد: این کلینیک توسط بنیاد خیریه پورکاشانی با اعتبار ۲۳میلیارد تومان به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع ساخته شده است.

وزیر بهداشت افزود:تجهیزات هنوز کامل نشده است و انتظار می رود تا یک ماه آینده نصب و راه اندازی تجهیزات نیز انجام شود.

عین الهی با اشاره به اینکه مردم این منطقه از اقشار کم درآمد جامعه هستند، ادامه داد: نیاز است خدمات درمانی دولتی در این منطقه توسعه یابد. 

وی اظهار کرد: از بخش‌های اورژانس، ای سی یو این بیمارستان با ۲۰۵ تخت بازدید شد که خوشبختانه مجهز بوده و پرسنل بسیار خوب و حرفه ای هم در این مرکز مشغول به فعالیت بودند.

وی خاطر نشان کرد: این بیمارستان با ضریب اشغال تخت ۸۷ درصدی، ۳ اتاق عمل دارد که بیشتر اعمال ارتوپدی و دیگر جراحی‌ها انجام می‌شود و تعداد اعمال جراحی قابل قبول بود. 

این مقام مسؤول اظهار کرد: تمامی افراد پنج دهک پایین جامعه با کد ملی بیمه شده اند به ویژه بیماران تصادفی که اصلا نباید هزینه ای از آن ها دریافت شود.

وزیر بهداشت یکی از اهداف دولت مردمی را توسعه زیرساخت های درمانی در مناطق کم خوردار استان البرز دانست. 

این مقام مسؤول یادآور شد: بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهید حاج قاسم سلیمانی در فردیس توسط رییس جمهور بعد از ۱۲ سال انتظار در روز جمعه ، ۱۷ آذر افتتاح می شود و مردم شریف شهرستان فردیس از این نعمت خوشبختانه بهره‌مند شدند. 

وزیر بهداشت ادامه داد: طی دو سال گذشته در دولت سیزدهم این بیمارستان با پیشرفت ۵۴ درصد به ۱۰۰ درصد و مرحله بهره برداری رسید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597405

مهمترین اخبار ایران و جهان: